  • 11. Data: 2012-02-01 14:59:28
    Temat: Re: Kierowca bez głowy
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Arek nabazgrał(a):

    > Ale głupie tłumaczenie.

    Najlepsi są tacy co jadą 3 pasmówką srodkowym pasem i ni chuja nie wiesz czy
    jedzie prosto, skręca w prawo czy lewo ...

  • 12. Data: 2012-02-01 15:13:05
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

> [...]
    > pojazd, przed którym bym spokojnie zdążył gdyby ten na awaryjkach stał, a że nie
    Toż przecież miał trójkąt za szybą przecież, gdyby stał trójkąt byłby na jezdni.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2012-02-01 15:27:47
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > zostało przecięte przez linę holującą dźwig.
    > Do wypadku doszło we wtorek po południu. Jak poinformował

    Mój ojciec jechał 126p i zawisł na linie, maska zerwana, auto na szczęście
    nie przecięte całkiem i lina zatrzymała sie na słupkach. Jechał powolutku.
    Panowie wyciągali z jednej posesji zakopany dostawczak, lina przebiegała w
    poprzek drogi do posesji vis a vis. Jechał pod słońce, nic nie było
    oznakowane. Długo nie mógł dojść do siebie, mówi że nigdy w życiu nie
    przydażyło mu się coś podobnie niespodziewanego i groźnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 14. Data: 2012-02-01 15:58:56
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Toż przecież miał trójkąt za szybą przecież, gdyby stał
    > trójkąt byłby na jezdni.

    A czy ja napisałem że miał trójkąt? ;-)

  • 15. Data: 2012-02-01 15:58:58
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://www.tvn24.pl/-1,1733330,0,1,lina-przeciela-au
    to-kobieta-zginela-na-miejscu,wiadomosc.html

    > Kobieta zginęła w wypadku samochodowym w Poznaniu, kiedy jej auto
    > zostało przecięte przez linę holującą dźwig.
    > Do wypadku doszło we wtorek po południu. Jak poinformował Zbigniew
    > Paszkiewicz z biura prasowego wielkopolskiej policji, dźwig holował na
    > stalowej linie inny dźwig.
    >
    > Jak w filmie jakimś...

    Ale ja widze ze bylo "ledwo co" miejsca na przejazd, ja bym ku... sie jednak
    zatrzymal a nie myslal ze dwa wielkie pojazdy nagle sie zatrzymuja bym sie na
    styk przecisnal miedzy nimi.

    Jak dla mnie: .... za kierownica, jechala dosc pewnie siebie i nie powoli. To
    ze mogli szmate na linke dac to jedna sprawa, druga gdzie wyobraznia tej Pani?
    Chyba ze linka miala dobre 5m a fiacik podczas zderzenia troche te pojazdy do
    siebie zblizyl ale nie sadze, to bylo seicento.

  • 16. Data: 2012-02-01 16:04:01
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/1d/8f/4f283a
    8abd1ec_o.jpg

    tu zdjecie na ktorym bazuje, zestaw nagle jej wjechac na srodek nie mogl,
    polowa jezdni zastawiona tym holowanym, mogla zdjac noge z gazu.
    Z tym ze pewnie myslala ze ja widza (nie rusza) a miejsca dosc by przeleciec
    jak pocisk...

  • 17. Data: 2012-02-01 16:16:28
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ale głupie tłumaczenie.

    Ciekaw jestem jakie byłoby Twoje tłumaczenie, gdybyś nadział
    się na gościa sygnalizującego zamiar skrętu np. w lewo, po
    czym skręcającego nagle w prawo :-). A Ty akurat byłbyś z
    jego prawej strony. Zapewne mądrzejsze ;-)

  • 18. Data: 2012-02-01 16:32:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-01 16:16, Robert_J pisze:

> [...]
    > gościa sygnalizującego zamiar skrętu np. w lewo, po czym skręcającego
    > nagle w prawo :-). A Ty akurat byłbyś z jego prawej strony. Zapewne

    A potrafisz przeczytać co sam napisałeś? Jest chyba różnica pomiędzy
    powolną jazdą na awaryjnych a skręcaniem w odwrotnym kierunku od
    sygnalizowanego.

    Tak nawiasem, pewnie nie słyszałeś o tym, że niektórzy włączają światła
    awaryjne przy gwałtownym hamowaniu? Albo w przypadku nagłego
    zatrzymania/zwolnienia na drodze zwłaszcza szybkiego ruchu itp. Pewnie
    nie, bo jakbyś dał radę o tym przeczytać.

    A.

  • 19. Data: 2012-02-01 16:39:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 15:32, Arek wrote:

> [...]
    > zatrzymania/zwolnienia na drodze zwłaszcza szybkiego ruchu itp. Pewnie
    > nie, bo jakbyś dał radę o tym przeczytać.

    Teraz to już większość samochodów sama tak robi..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-02-01 17:11:22
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-01 16:39, kamil pisze:

    > Teraz to już większość samochodów sama tak robi..

    Strach pomyśleć ile czołówek może z tego wyniknąć.

    A.