-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kierowca bez głowy
Date: Wed, 01 Feb 2012 21:43:06 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 10
Message-ID: <jgc84m$tna$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jgaru1$vf7$1@mx1.internetia.pl>
<4f290a64$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<jgb2o4$g75$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1328128982 30442 79.187.111.26 (1 Feb 2012 20:43:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 20:43:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jgb2o4$g75$1@inews.gazeta.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120201-0, 2012-02-01), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430903
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-01 11:04, Robert_J pisze:
>> Ciekawi mnie bardzo czy ta lina holownicza była w jakiś sposób
>> oznaczona ...
>
> Zasadnicze pytanie jest takie, czy w ogóle wolno było holować taki
> pojazd na lince? Holowany był dźwig, czyli raczej w holowanym nie były
> wtedy sprawne dwa układy hamulcowe.
o ile się nie mylę, to samochody ciężarowe i autobusy można holować
TYLKO i WYŁĄCZNIE na sztywnym holu.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 21:49 Kuba \(aka cita\)
- 01.02.12 23:13 J.F.
- 02.02.12 00:18 to
- 02.02.12 00:20 to
- 02.02.12 00:22 J.F.
- 02.02.12 00:22 to
- 02.02.12 00:23 to
- 02.02.12 00:25 to
- 02.02.12 00:28 to
- 02.02.12 08:35 Marek Dyjor
- 02.02.12 09:02 Krzysiek Kielczewski
- 02.02.12 10:26 Axel
- 02.02.12 12:07 Papkin
- 02.02.12 12:09 Papkin
- 02.02.12 12:16 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=