  • 1. Data: 2018-07-27 12:32:02
    Temat: Kiedyś straszono wybuchem butli LPG
    Od: z <...@...pl>

    ale mamy XXI wiek i teraz wybuchają baterie:
    Wiem... na razie w rowerach ;-)

    "Chwilę po północy, cztery zastępy straży zostały zadysponowane do
    pożaru garażu. Po przyjeździe na miejsce akcji okazało się, że przyczyną
    ognia jest rower wyposażony we wspomaganie elektryczne.

    Wart ponad 10tys. złotych jednoślad posiadał bardzo pojemną baterię,
    która samoistnie wybuchła. Siła wybuchu baterii była potężna i obudziła
    nie tylko mieszkańców posesji, ale także sąsiadów w odległych o kilkaset
    metrów domach. Solidne drzwi garażowe zostały bardzo mocno uszkodzone.
    Niewykluczone, że mogło dojść do poważnego uszkodzenia znajdującego się
    w garażu samochodu, ale to będzie można ocenić dopiero w świetle dziennym."

    http://www.bielsko.info/13618-zdjecia-wybuch-roweru-
    uszkodzil-drzwi-garazowe-nocna-akcja-strazy-bielsko-
    biala

  • 2. Data: 2018-07-27 12:42:54
    Temat: Re: Kiedyś straszono wybuchem butli LPG
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > ale mamy XXI wiek i teraz wybuchają baterie:
    > Wiem... na razie w rowerach ;-)

    w dreamlinerach już dawno wybuchały, później w samsungach....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2018-07-27 14:00:12
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 12:42, tck pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > w dreamlinerach już dawno wybuchały, później w samsungach....

    A Samsung produkuje elastyczny, praktycznie niezniszczalny ekran.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-07-27 14:05:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-27 o 14:00, Akarm pisze:

    > A Samsung produkuje elastyczny, praktycznie niezniszczalny ekran.

    Jaki model?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-07-27 21:14:01
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27.07.2018 o 14:05, Adam pisze:

    > Jaki model?

    Jeszcze w żadnym i jeszcze nie produkuje tylko testuje
    https://www.dobreprogramy.pl/Samsung-opracowal-niezn
    iszczalny-ekran-OLED-dla-smartfonow.-Najwyzsza-pora,
    News,89490.html

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-07-28 09:37:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > A Samsung produkuje elastyczny, praktycznie niezniszczalny ekran.

    No to wystarczy, że telefon będzie miał ekran dookoła i wybuchy baterii
    nie będą groźne ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-07-28 12:08:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-27 o 14:00, Akarm pisze:

    > A Samsung produkuje elastyczny, praktycznie niezniszczalny ekran.

    Ja tylko chciałem wykazać poziom skretynienia niektórych piszących
    tutaj. Chyba nie odbiega od średniej krajowej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/