-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kiedy wymieniać amartyzatory? i jakie częsci?
Date: Fri, 21 May 2010 11:22:46 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 20
Message-ID: <ht5jga$dpq$1@mx1.internetia.pl>
References: <4bf63dde$0$19182$65785112@news.neostrada.pl> <ht5h85$oj9$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-59-121.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1274433866 14138 178.36.59.121 (21 May 2010 09:24:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 09:24:26 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ht5h85$oj9$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282261
[ ukryj nagłówki ]Agent pisze:
> Wynik nie zawsze pokazuje prawde ale jednak w zdecydowanej większości
> przypadków daje prawidłowy obraz zużycia. Da za to prawidłowy obraz
> różnic pomiędzy stroną lewa i prawą (zapomniałem ile jest max różnicy).
> Sprawność poniżej 25% kwalifikuje amorek do wymiany z tym że 100% nie ma
> nigdy - na nowych max około 80 %.
Te testy mozna sobie w buty wsadzic. W moim przypadku nigdy nie
pokrywalo sie ze stanem faktycznym. Amortyzatory z 200k przebiegiem wg.
tych maszyn osiagaly sprawnosc na poziomie 70%, a samochod prowadzil sie
jak osiodłana świnia. Nawet ostatnio porownywalem organoleptycznie.
Stary mozna bylo jedna reka bez wiekszego oporu dobic "do dna" - nowego
ciezko bylo docisnac jedna reka do polowy - oczywiscie ich stan tez
okreslano jako "DOBRY".
Zasade mam prosta, max 100kkm i komplet do wymiany.
Pozdrawiam
Pawel
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 11:26 DoQ
- 21.05.10 11:27 to
- 21.05.10 11:55 Agent
- 21.05.10 11:58 Grzegorz Prędki
- 21.05.10 11:59 Agent
- 21.05.10 12:08 DoQ
- 21.05.10 12:17 J.F.
- 21.05.10 12:19 J.F.
- 21.05.10 12:21 J.F.
- 21.05.10 12:22 DoQ
- 21.05.10 12:23 DoQ
- 21.05.10 12:24 Agent
- 21.05.10 12:24 DoQ
- 21.05.10 12:25 Agent
- 21.05.10 12:29 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu