  • 11. Data: 2011-03-02 12:46:45
    Temat: Re: Kiedy tańsze autostrady dla motocykli?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 12:05, Krzysmci pisze:
    > Odnośnie A2 jest wiadomo, że protest motocyklistów przyniósł skutek:
    > Formy płatności:
    > "Gotówka - PLN, USD, EUR (reszta wydawana jest w PLN); nie przyjmujemy
    > bilonu tylko banknoty"

    Trzeba popytać jakiegoś prawnika czy jest to zgodne z prawem.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2011-03-02 12:48:25
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 02 Mar 2011 13:46:45 +0100 osobnik zwany Monster
    wystukał:

    > Trzeba popytać jakiegoś prawnika czy jest to zgodne z prawem.

    podjechać i płacić banknotami po 200 Euro :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 13. Data: 2011-03-02 12:50:14
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Monster"
    >Trzeba popytać jakiegoś prawnika czy jest to zgodne z prawem.

    Raczej nie. Bilon jest jak najbardziej legalnym środkiem płatniczym w Polsce.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 14. Data: 2011-03-02 13:11:27
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-02 13:50, Mariusz Kruk pisze:

    > Raczej nie. Bilon jest jak najbardziej legalnym środkiem płatniczym w Polsce.

    http://autostrady.pl/index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=22&Itemid=69

    EURO i USD - tylko banknoty

    czyli polskie drobne są OK, conajmniej na A4.

    KJ

  • 15. Data: 2011-03-02 13:12:17
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    > Trzeba popytać jakiegoś prawnika czy jest to zgodne z prawem.

    Nie jest zgodne, już to sprawdzaliśmy.

    pozdr
    Szwed & Aprilka

  • 16. Data: 2011-03-02 13:15:09
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 14:12:17 +0100, Szwed napisał(a):

    > Nie jest zgodne, już to sprawdzaliśmy.

    Oczywiście mam na myśli tylko PLN. Waluty obce-dopuszczalne.

    pozdr

  • 17. Data: 2011-03-02 14:38:24
    Od: Krzysmci <k...@g...pl>

    On 2 Mar, 14:11, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > http://autostrady.pl/index.php?option=com_content&ta
    sk=view&id=22&Ite...

    > EURO i USD - tylko banknoty
    >
    > czyli polskie drobne s OK, conajmniej na A4.
    >
    > KJ

    ale tam sa podane stawki a zarazem zasady płatności jeszcze sprzed
    potopu :)

    Pozdr
    krzysmci

  • 18. Data: 2011-03-02 14:46:23
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-03-01 21:03, blur pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości grup

    > ja słyszałem że A4 będzie płatna w całości, miejsca poboru opłat są
    > przygotowane

    Płatna będzie ale tam gdzie jest koncesjonariusz to jest drożej mniej
    więcej x2 w stosunku do państwowych autostrad. W końcu za tą autostradę
    w całości płaci prywatna firma i ta inwestycja musi się w ciągu 30 lat
    zwrócić.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 19. Data: 2011-03-02 19:20:10
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-03-01 21:03, blur pisze:

    > ja słyszałem że A4 będzie płatna w całości, miejsca poboru opłat są
    > przygotowane

    Odcinek od do Wrocławia do Krzywej na pewno nie, bo zjazdy nie są
    przygotowane na bramki, chyba że coś innego wymyślą.
    ErneST