  • 11. Data: 2009-11-04 10:38:45
    Temat: Re: Kiedy nowy dekoder N-ki ???
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > A co, gul skacze że nawet najnowszysuper hiper model n nie ma na
    > pokładzie takich funkcji?

    nie ma, bo nie ma tam modulatora

    > 0 zł.

    > Kradzione?

    nie, bierzesz na własność, więc jaka kradzież?
    tak jak z telefonami

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 12. Data: 2009-11-04 10:39:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jak na dekoder enki - zawsze najnowszym jaki jest.. Jak nie jest, to
    > następnego dnia rano będzie.

    nowy soft puszczają dopiero dziś

  • 13. Data: 2009-11-04 10:42:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie ma, bo nie ma tam modulatora

    No właśnie o tym mówię.

    > nie, bierzesz na własność

    Nic nie bierzesz na własność.
    Nigdy Cyfra nie sprzedawała pvr.

  • 14. Data: 2009-11-04 10:57:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 11:39:21 +0100, pawell32 napisał(a):

    > nowy soft puszczają dopiero dziś

    W ogóle jest jakiś wysyp, normalny n-recorder dostał właśnie tej nocy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-11-04 11:45:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > W ogóle jest jakiś wysyp, normalny n-recorder dostał właśnie tej nocy

    i znowu po upgrade widzi tylko jeden LNB. Na szczęscie blokada
    rodzicielska tym razem się ostała (a właściwie jej brak) :-)

    M.

  • 16. Data: 2009-11-04 11:50:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 12:45:00 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > i znowu po upgrade widzi tylko jeden LNB. Na szczęscie blokada
    > rodzicielska tym razem się ostała (a właściwie jej brak) :-)

    SOA#1 widzi obydwa. Chyba, że masz na myśli zeza...
    Co do blokady rodzicielskiej - tak i nie.
    Zostały zablokowane kanały, wyłączyło blokadę (a nie zostawiło brak) co w
    sumie nie jest aż takie dobre... zależy jaką kto ma sytuację :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-11-04 12:08:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nic nie bierzesz na własność.
    > Nigdy Cyfra nie sprzedawała pvr.

    jesteś pewien czy teraz nie można?
    ja nie mam cyfry, więc nie wiem, ale
    nie wiem dlaczego ogłaszają się, że to ich podając
    numer seryjny.
    pomijam fakt nie zadania sprzętu po rozwiązaniu umowy i zapłaceniu
    wyznaczonej kary za dekoder.

  • 18. Data: 2009-11-04 12:12:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jesteś pewien czy teraz nie można?

    Można kupić tuner HD, ale nie HD PVR.
    Przynajmniej tak piszą na swojej stronie.

    > pomijam fakt nie zadania sprzętu po rozwiązaniu umowy i zapłaceniu
    > wyznaczonej kary za dekoder.

    Łudzisz się że będzie niższa niż 300 zł? ;-)
    Skoro tuner HD i to w promocji kosztuje 199?

  • 19. Data: 2009-11-04 12:32:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Przynajmniej tak piszą na swojej stronie.

    > Łudzisz się że będzie niższa niż 300 zł? ;-)
    > Skoro tuner HD i to w promocji kosztuje 199?

    tego nie pisałem.
    dawny mediasat wyceniany był na 700 zł

  • 20. Data: 2009-11-04 12:39:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tego nie pisałem.
    > dawny mediasat wyceniany był na 700 zł

    Więc chyba nie masz wątpliwości, że te za 300 zł to kradziony sprzęt?