    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kiedy mogę wjechać na lewy pas?
    Date: Fri, 3 Nov 2017 19:09:16 +0100

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Jeżdżę sobie prawym pasem najwolniej jak się da.
    >Ale taki tir jadący te 90km/h to jednak trochę za wolno.

    Autostrada jak rozumiem ?

    >Jaką macie metodę na wybranie momentu wjechanie na lewy pas?

    Powiem bezczelnie - staram sie zjechac mozliwie wczesnie.
    Wtedy ten z tylu ma duzo czasu na zwolnienie, a ja mam duzo czasu na
    obserwacje :-)

    No ale ja nie jezdze "najwolniej jak sie da"

    >Generalnie staram się patrzeć we wsteczne luterko CAŁY czas.

    Chwalebne.

    >I jak widzę że ktoś jedzie z tyłu lewym to nie wjeżdzać na lewy.
    >I wszystko jest OK jak takie auto szybko się zbliża i mnie
    >wyprzedza.
    >Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od
    >mojego.
    >Jak to rozwiązujecie?

    j.w.
    Poza tym teraz mam duzy zapas mocy, przyspieszam zeby go nie
    stresowac.

    J.