  • Data: 2002-05-11 10:58:37
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aguirre <-...@t...pl> wrote:
    > Władze uczelni z reguły nie mają pojęcia, że ich infrastruktura
    > jest wykorzystywana do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy
    > zamiast pracą na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.
    Konkretnie. Które władze i której uczelni?
    Bo nawet niecałe ćwierć inteligenta jest w stanie się domyśleć, że przez tyle
    lat nikomu nie udałoby się tego ukryć (pomijam to że nikt nie chciał)...

    > A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
    > to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.
    Ewentualnie wcześniej nadchodzi poranek, a wraz z nim penetracja nocniczka.

    > Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
    > jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci [...]
    No to już nic mnie w Twoim myśleniu nie zdziwi, skoro ircnet jest
    "jedną z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci"....

    Poncki