  • 1. Data: 2010-02-05 21:22:35
    Temat: Kiedy kolejny tick-tock w mobilnym i7 ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Pół roku temu w intelowskich roadmapach było że 2Q 2010, czyli już w kwietniu,
    nastąpi kolejny tick w mobilnym i7, konkretnie bez
    poważniejszych zmian architektury czy integrowania grafy przeniosą go po tak jak jest
    na 32nm i podniosą zegary. Ostatnio jakby
    ucichło o tym, próbuję znaleźć na necie jakieś plany "wydawnicze" ale dla mobilnych
    nie widać jakoś. (chodzi mi oczywiście o
    najlepsze i7 8-wątkowe). Na dziś mi się podoba Sony Vaio 16.3 cala, ale on używa
    tylko słabszego i720 a optymalny się wydaje i820 :(

    Arek

  • 2. Data: 2010-02-06 13:44:56
    Temat: Re: Kiedy kolejny tick-tock w mobilnym i7 ?
    Od: "A r t i e" <a...@g...pl>

    Użytkownik "A r t i e" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepsze i7 8-wątkowe). Na dziś mi się podoba Sony Vaio 16.3 cala, ale on używa
    tylko słabszego i720 a optymalny się wydaje i820

    Nikt nie wie :) Pół roku temu było głośno że już w marcu-kwietniu 2010 będą nowe
    mobilne i7 a główną innowacją będą 32nm i >zegar.
    Teraz coś ucichło..

    Arek