  • Data: 2009-04-24 13:05:34
    Temat: Re: Kichnięcie w kasku
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Kwi, 23:19, "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce> wrote:

    > Mi kiedyś kur*a tak niefartownie wleciał bąk do kasku - dokładnie w
    > momencie, kiedy zamykałem szybkę po ruszeniu spod świateł. Zmieścił się
    > skurczybyk w takiej malutkiej szczelince i przez chwilę go zamknąłem w
    > środku. W akcie paniki się trochę rozdarłem (bo ja bojaźliwy chłop jestem) i
    > otworzyłem szybkę, ale pęd powietrza gnojka 'przyczepił' do mojego czoła :D
    > Po chwili jednak wyleciał, ale ja musiałem stanąć i odsapnąć, a do tej pory
    > się zastanawiam, jak to się stało, że się nie wypieprzyłem, bo przez dłuższą
> [...]
    Miałem kiedyś podobnie, tyle że mi wleciała pszczoła czy tam osa i
    wcisnęła się między kask a skroń. Zaczęło to mocno bzyczeć i jakoś w
    akcie desperacji udało mi się ją wyciagnąć ręką chociaż nie wiem jak
    tego dokonałem ale obyło się tylko na ujebaniu w palec. Z kolei innym
    razem kolejne cholerstwo urządliło mnie przy jeździe w brzuch -
    chociaż było to na Wuesce to i tak było niebezpiecznie.

    --
    Artur