  • Data: 2017-03-20 17:22:34
    Temat: Re: Kicad - sam początek
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-17 o 22:35, Janusz pisze:

    > Tak to już w życiu jest że czasami aby zrobić krok do przodu czasami
    > trzeba się cofnąć,mi nowa wersja kikada nie za bardzo podoba się bo ma
    > bibloteki w chmurze,

    Dzięki za zawartość kicad.pro - nie omieszkam przyjrzeć się.

    Tego KiCad 4.0.6 (wcześniej 4.0.5) instaluję na komputerze bez
    połączenia z siecią. Podmiana pliku fp-lib-table powoduje, że pracuje z
    bibliotekami lokalnie na dysku.

    Nie chcę starszej wersji bo zainteresowałem się nim głównie z powodu (o
    ile rozumiem) niedawno wprowadzonych funkcjonalności pokazanych na
    filmikach:
    http://kicad-pcb.org/discover/pcbnew/
    P.G.