-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Robson <r...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kia sportage 2010 - problem z automatyczną skrzynią
Date: Mon, 06 Feb 2012 09:10:38 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 24
Message-ID: <jgo1u6$r8g$1@mx1.internetia.pl>
References: <s...@t...ceti.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1328515846 27920 62.233.192.4 (6 Feb 2012 08:10:46 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Feb 2012 08:10:46 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:10.0) Gecko/20120129 Thunderbird/10.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2432205
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-02 15:29, Jacek Osiecki pisze:
> Witam,
>
> Dziś rano przy uroczej temperaturze -20 odpaliłem samochód, wrzuciłem
> wsteczny i... uups. Auto zamiast ruszyć do tyłu toczyło się jak na N.
> Wrzuciłem "D" - i to samo. Przynajmniej "P" trzymało...
> Zostawiłem auto włączone, wyszedłem żeby zeskrobać lód z szyb, wróciłem
> i tym razem wszystko już załapało jak należy. Podczas jazdy też wszystko
> było w porządzku.
>
> I teraz pytanie: czy to znaczy że skrzynia za chwilę wyda z siebie ostatnie
> tchnienie, rozleci się na pierdyliard kawałków, czy też np. Kia używa w
> swoich samochodach najsyfniejszych skrzyń świata i w temperaturach poniżej
> -10 stopni należy odczekać kilka minut zanim się spróbuje ruszyć?
>
> Pozdrawiam,
Poznaj zasadę działania skrzyni z konwerterem hydrokinetycznym. Żeby
auto ruszyło z miejsca pompa musi podać olej na turbinę. Jeśli olej w
gęstości przypomina margarynę to się nie dziw, że pompa nie ma co
pompować. Po odpaleniu daj się skrzyni trochę rozgrzać, bo możesz ją
zatrzeć.
R
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A