  • 1. Data: 2011-05-11 18:40:09
    Temat: Kia picanto vs chevy spark
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Udalo mi sie przekonac moja polowice, ze spark to niekoniecznie
    najlepszy wybor (przypomne miejskie wozidlo, nowe, do 36 tys z klima).

    Co mozecie powiedziec (dobrego lub zlego) o picanto ? lub o nowym sparku.

    Jak wygladaja koszty przegladow ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-05-11 18:56:49
    Temat: Re: Kia picanto vs chevy spark
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-05-11 18:40, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Co mozecie powiedziec (dobrego lub zlego) o picanto ? lub o nowym sparku.

    Oba wydają się być ok.
    Niech Połówka sprawdzi dostępne kolory.

    Na KIA jest teraz fajna oferta z LPG, ale wygląda na skierowaną do
    flotowców.
    P.

  • 3. Data: 2011-05-11 20:33:24
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Picanto 2006

    Przeglądy w ASO w granicach 600 zł , na miasto bardzo fajne autko, średnie
    spalanie roczne 6 l/100 km, ogólnie jestem zadowolony.

  • 4. Data: 2011-05-11 20:59:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Picanto 2006
    >
    > Przeglądy w ASO w granicach 600 zł ,

    Widać lubisz przepłacać.
    Obstawiam że bez większego trudu można zejść o 1/3.

  • 5. Data: 2011-05-11 21:32:28
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:iqee5e$k33$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wybor (przypomne miejskie wozidlo, nowe, do 36 tys z klima).
    >
    > Co mozecie powiedziec (dobrego lub zlego) o picanto ? lub o nowym sparku.

    Jak chodzi o Chevroleta w Wawie - cena wywoławcza 800 zł za przegląd.
    Według informacji z serwisu - Spark jest to ta sama grupa aut co Opel Astra.
    ;)
    Dodatkowo w momencie jakiejkolwiek awarii - czekasz na części aż
    przyjadą z centralnego magazynu w Holandii (ok. 2 tygodni oczekiwania
    na auto), bo ASO ma co najwyżej filtry powietrza, oleju albo felgi.

    Autka bardzo fajne, niestety profesjonalizm serwisów w DC powala.
    Na szczęście gwarancja mi się skończyła i mogę jeździć do kogoś,
    kto się zna na samochodach.

    Pzdr
    Paweł

  • 6. Data: 2011-05-12 12:09:55
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-05-11 18:56, Pan Piskorz pisze:

    > Oba wydają się być ok.
    > Niech Połówka sprawdzi dostępne kolory.
    >
    > Na KIA jest teraz fajna oferta z LPG, ale wygląda na skierowaną do
    > flotowców.
    > P.

    Nie ma sensu gazowac, bo bedzie przejezdzala ~20-40 km dziennie po
    miescie glownie ...

  • 7. Data: 2011-05-14 21:29:51
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Widać lubisz przepłacać.
    > Obstawiam że bez większego trudu można zejść o 1/3.

    Lacznie z materialami czy sama robocizna?
    Pzdr
    Adam

  • 8. Data: 2011-05-14 22:13:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lacznie z materialami czy sama robocizna?

    Z materiałami - właśnie w ten sposób, że kupisz je gdzie indziej.
    Robocizna nie powinna przekroczyć 200-300 zł.
    Chyba Picanto droższe od Ceeda przy przeglądzie nie jest.

  • 9. Data: 2011-05-15 10:53:31
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Nie ma sensu gazowac, bo bedzie przejezdzala ~20-40 km dziennie po
    > miescie glownie ...

    Przmysl to, jesli instalacja jest sensownej jakosci i sensownie założona
    (tzn. dobrze), to ja bym gazował.
    Pewnie że nie są to gigantyczne przebiegi, ale średnio 30km dziennie po
    mieście to nie jest też mało.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2011-05-15 12:43:36
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyjadą z centralnego magazynu w Holandii (ok. 2 tygodni oczekiwania
    > na auto), bo ASO ma co najwyżej filtry powietrza, oleju albo felgi.
    Coś drogo te przeglądy :-( W Katowicach przegląd żaby 1,2 75KM po roku
    wraz z filtrami (olej, kabinowy-przeciwpyłkowy), olejem, czyszczeniem
    zacisków, uzupełnieniem płynów, myciem auta i odgrzybianiem klimy
    (promocja) wyszło niecałe 700pln
    pozdrawiam

    Oskar Wilde