    From: misz1979 <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Keil uVision dla ARM
    Date: Mon, 20 Jul 2009 05:26:54 -0700 (PDT)

    On Jun 8, 1:55 am, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

    > http://www.simplemachines.it/simulators.html
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Witaj.

    Generalnie jest tak jak zaczynasz swoją przygodę z Armami to jednak
    warto byłoby abyś ściągnął sobie keila uVisiona, dlatego że ma fajnie
    graficznie rozwiązany podgląd rejestrów, możliwość symulacji
    softwarowej, przygotowany wcześniej plik stratup.s itd. Jeśli
    chciałbyś używać winarma to raczej nie, proponuje eclipse + jtag
    sprzętowy i dokumetnacja pod jakim adresem gdzie co siedzi w
    mikrokontrolerze. Ja korzystam z Eclipsa i jestem zadowolony
    aktualizuje mi nawet ram zewnętrzny na sprzętowym jtagu.