  • 11. Data: 2011-06-10 20:13:58
    Temat: Re: Kawasaki sa najlepsze
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-10, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > I co ? Cala reszte swojego zycia bedziesz jezdzic tym struclem na drutach ?

    Nie, zrobilem juz 65kkm i stwierdzilem ze jednak to nie to i rozgladam
    sie za jakims gixxerem. Ale mam do niego sentyment, bo wygodny, bo
    jezdzi, tylko zmieniac klocki, opony, olej i lac wache.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-06-10 20:44:15
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    Nie, zrobilem juz 65kkm i stwierdzilem ze jednak to nie to i rozgladam
    sie za jakims gixxerem. Ale mam do niego sentyment, bo wygodny, bo
    jezdzi, tylko zmieniac klocki, opony, olej i lac wache.

    No i z kawasaki jak z citroenem - "to nie samochod to sposob na wolny czas"
    tyle ze na dwoch kolkach...

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 13. Data: 2011-06-12 18:15:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 15:13, AZ pisze:

    > Bo o wyzszosci KHI nad cala reszta sie nie dyskutuje.

    Gdyz stwierdzenie ze khi jest lepsze od czegokolwiek jest piramidalna
    bzdura i jesli ktos powie 'khi jest lepsze' to sie z nim NIE DYSKUTUJE,
    gdyz najpierw sprowadzi dyskutanta do swojego poziomiu. A nastepnie
    pokona doswiadczeniem.

    > Cale precle o tym wiedza tylko nie Ty i Amil.

    A jak mamy wiedziec jak nikt o tym nie napisal w naszych profilach na
    fejsie?

    > Nawet Tytus juz wie.

    Tytus tuus ?

    > Hmmm...