  • 1. Data: 2009-02-16 22:24:26
    Temat: Kawasaki gpz500s silnik sie gotuje
    Od: mairo <mirekbakula@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam! Od pazdziernika 2008r. posiadam Kawasaki gpz500s. Fajna przyjemna
    do jazdy maszyna. Mam tylko jeden problem. Od okolo miesiaca wkrecajac go
    na obroty strasznie grzeje sie plyn w chlodnicy, pojawia sie powietrze w
    zbiorniczku wyrownawczym a wentylator zalacza sie nawet w czasie jazdy.
    Nie wiem czy to jest tak jak w samochodach problem z uszczelka pod
    glowica, czy moze inny problem. Jaakolwiek z autami mam conieco
    doswiadczenia, tak jezeli chodzi o mechanike w motocyklach jestem
    kapletnie zielony. Jesli to jednak uszczelka pod glowica, to co jeszcze
    warto zrobic przy okazji rozbierania glowicy?
    Pozdrawiam MAIRO!!!

  • 2. Data: 2009-02-16 22:26:48
    Temat: Re: Kawasaki gpz500s silnik sie gotuje
    Od: Arni <a...@n...spam>

    mairo pisze:
> [...]
    > go na obroty strasznie grzeje sie plyn w chlodnicy, pojawia sie
    > powietrze w zbiorniczku wyrownawczym a wentylator zalacza sie nawet w

    uszczelka pod głowicą albo pękniecie w płaszczu wodnym głowicy/cylindra
    ze wskazaniem na to pierwsze

    > Jesli to jednak uszczelka pod glowica, to co
    > jeszcze warto zrobic przy okazji rozbierania glowicy?

    uszczelniacze na zaworach. sprawdzic stan łancuszka rozrzadu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-26 22:42:00
    Od: Michał Rola <a...@i...pl>

    On 16 Lut, 23:26, Arni <a...@n...spam> wrote:
> [...]

    Moja drobna profilaktyczna sugestia, to niech ktoś kto ma pojęcie
    sprawdzi ustawienie rozrządu. Tak na wszelki wypadek.
    U mnie był lekko przesunięty i objawy identyczne. Wot zaoszczędziłem
    na napinaczu ...