  • 21. Data: 2010-02-08 10:55:50
    Temat: Re: Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 11:12, AZ pisze:

    > To ja już wolę mieć w moto silnik z ładowarki niż z kosiarki.

    Możesz jeszcze mieć piec np z pilarki-> husqvarna
    Bmw przynajmniej latały
    :-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2010-02-08 12:19:03
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-05 10:17, []v[]artec pisze:

    > Tutaj masz wariata :) Kurcze znowu swoje chwale:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Wf9EL9tQZ-M&feature=P
    layList&p=E45071B355B3D8FE&index=2

    > Żeby nie było - nie jest wygodny. Wygodniejszy od sporta, ale IMHO
    > pozycja turystyczna to to nie jest !
    >
    > O bezawaryjności XX'a jest kilka wątków wyżej - wątek " FZ1 vs. CB1300
    > vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika"

    Dzieki za pomoc, z ZX12 rezygnuje i przekonales mnie tym filmikiem, nie
    wiedzialem, ze XX mozna tak latwo przekladac z winkla na winkiel, ja
    przy zygzaku, zeby go szybko przerzucic musialem pomagac sobie przednim,
    aby go szybko wyprostowac i wejsc w drugi winkiel.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 23. Data: 2010-02-08 12:23:25
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
    > inny punkt widzenia.

    Wontkotfurcy nie stac na K12, ani na jego cene zanabycia droga kupna i
    tudziez serwis, mialem okazje jechac takim z 2008 roku, kolega w bmw
    pracuje jako sprzedafca, przezycie jest, ale niestety tylko dla
    wybranych, ja jestem zwyklym pastuchem, ktory ma do wydania 20-22kzl i
    chce jeszcze w tej kwocie dokupic LC4 za rozsadna cene (czytaj 5-6kzl)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 24. Data: 2010-02-08 12:24:37
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
    > cena za roboczogodzine. A i jeszcze zdjęcia dyfra.
    Czytalem cos kiedys o tym dyfrze...

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 25. Data: 2010-02-08 12:33:23
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-07 21:23, AZ pisze:

    > Ja dorzucę śrubę wałka w altku w ZZR. Ale to wszystko razem wzięte i
    > tak nie przebije tego dyfra ;-))
    Na obrone doktorskiego dozuce http://www.youtube.com/watch?v=0pwabDeqVi8
    i czy motocykle tez takie robioa? ;-), ja chce takie przednie swiatla

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 26. Data: 2010-02-08 12:35:33
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Michał V-R pisze:

> [...]
    > przy zygzaku, zeby go szybko przerzucic musialem pomagac sobie przednim,
    > aby go szybko wyprostowac i wejsc w drugi winkiel.

    XX to fajne moto, ale nudne.

    Powiedzialbym ze zygzak juz daje wiecej emocji, bo nigdy nie wiesz czy
    sie zlozy w zakret czy nie ;-)
    XX zrobi co od niego chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz.
    Dziwka taka zupelnie bez charakteru.

    200 na blat ? Bardzo prosze, nasz klient nasz Pan.
    I bedziesz tak te 200 jechal i jechal i jechal, az nie zasniesz.

    Ja bym propnowal rozwazyc jednak krok dalej w kierunku sportu.
    Na 1 osobe wbrew pozorom wygodne potrafi byc kilka sportow, z CBR 954 na
    czele.

    KJ

  • 27. Data: 2010-02-08 12:44:24
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 13:35, KJ Siła Słów pisze:

    > Ja bym propnowal rozwazyc jednak krok dalej w kierunku sportu.
    > Na 1 osobe wbrew pozorom wygodne potrafi byc kilka sportow, z CBR 954 na
    > czele.
    Mialem 929, co prawda cieszylem sie nim ok 3 tygodni, bo mi ja ukradli,
    ale jak dla mnie to troszke za maly motocykl gabarytowo(zrobilem nia
    przez ten czas ok 2kkm), chociaz winkle to pierwsza klasa pokonuje.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 28. Data: 2010-02-08 12:46:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 13:35, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Powiedzialbym ze zygzak juz daje wiecej emocji, bo nigdy nie wiesz czy
    > sie zlozy w zakret czy nie ;-)
    Albo te wasze Zygzaki jakieś popsute albo chucherka z Was ;-) Bo to
    trzeba trochę siły przyłożyć tu i ówdzie, czego oczekujecie od firmy
    która buduje mosty i jest producentem ciężkiego sprzętu?

    A tak na poważnie - bardzo ważne są opony a jeszcze ważniejsze
    ciśnienie w nich. Jak Zygzak przestaje się składać to się jedzie na
    stacje, pompuje 2.9 i kładzie się jak złoto.
    > XX zrobi co od niego chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz.
    > Dziwka taka zupelnie bez charakteru.

    Wkońcu Honda. W sensie ona.
    > 200 na blat ? Bardzo prosze, nasz klient nasz Pan.
    > I bedziesz tak te 200 jechal i jechal i jechal, az nie zasniesz.

    Zupełnie jak na Zygzaku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-02-08 14:22:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):

    > stacje, pompuje 2.9

    ile? powaznie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 30. Data: 2010-02-08 14:43:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 15:22, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > ile? powaznie?

    Za to ja już nie łapie co Ty piszesz na poważnie ;-) Tak, poważnie 2.9
    atm.

    --
    Artur
    ZZR 1200