  • 11. Data: 2010-02-05 09:53:17
    Temat: Re: Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Michał V-R pisze:
    > Wiem, ze w iksie sportu nie bedzie, wiec sie zastanawialem nad zx12, a
    > co do zygzakow zgadzam sie w stu procentach, mi nigdy nie spalil wiecej
    > jak 8,5l, a w trasie nie przekraczajac 180km/h, z zona, dwie skawy,
    > tankbag i jeszcze cos z tylu dolozone nie przekroczyl 6l.

    Rozmawiałem o spalaniu - 8l szybka turystyka, 10l szybsza turystyka -
    obie wartości skaczą o litr, kiedy wsiada pasażer. Pełen ogień 11l,
    ogień z dupy 12-13l. Bez żadnych awarii od 17 do 29tyś. km.

    XX - spalanie w górach szybka turystyka 6-6,5l, szybsza turystyka
    (120-180km/h łagodne przyspieszenia) na płaskiej trasie 6,5-7l. Można
    zejść przy spokojnej jeździe na 5,5l, może nawet mniej. Zrobiłem nim od
    sierpnia 2009 6 tyś. km co do górnych wartości spalania to się nie
    wypowiadam bo to nie będzie miarodajne - to nie moja filozofia jazdy.
    Ale zapewne jest w stanie przepalić 10l. Nie pamiętam, żeby mi spaliła
    więcej jak 8,5l. Wszystko SOLO.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 12. Data: 2010-02-05 15:56:04
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-04 18:01, Michał V-R pisze:
    > Wielkie dzieki za pomoc, ja na codzien jezdze zzr 1100 i chcialem
    > zaminic, na cos innego, w gre wchodza XX i ZX12,

    jak Telis jezdzil na zygzie 1100 w roku 2001, to uchodzil za samobojce.
    Potem sie przesiadl na trampka, a potem kupil jeszcze gorszego zzr1100,
    a potem... oczywiscie: XX-a!

    Ja nie wiem, co Panstwo widza w tym motocyklu (XX?), bo to jest jeszcze
    gorszy odkurzacz niż BMW

    Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie
    spotkać, a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna
    - żeria... tym jeździ! :-P

    > Haya nie bardzo mi pasuje.

    co Ty, k*** wiesz o motocyklach...

    --
    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2010-02-05 21:07:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "(pj)"
    Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie spotkać,

    A copyrajty, co z copyrajtami???

    ***a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna -
    żeria... tym jeździ! :-P

    Ale zes mniem milo polechtal :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 14. Data: 2010-02-07 12:40:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Lut, 16:56, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Ale z BMW to przynajmniej jest szansa jakiegoś prezesa na zlocie
    > spotkać, a Honda - wiadomo... sam proletariat i gówno - (upsss) - główna
    Najpierw pisales zeby brac z teraz drzesz lacha, zdrajco ty? :)

    Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
    inny punkt widzenia.

    pzdr, dr

  • 15. Data: 2010-02-07 13:14:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Lut, 13:40, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Najpierw pisales zeby brac z teraz drzesz lacha, zdrajco ty? :)
    >
    > Do wontkotfurcy: karnij sie K12S. Nie zebym polecal ale bedziesz mial
    > inny punkt widzenia.

    Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
    cena za roboczogodzine. A i jeszcze zdjęcia dyfra.

    ;-))
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-02-07 19:41:00
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 7 Lut, 14:14, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale zanim sie chlopak zakocha w BMW wyslij mu adresy serwisow wraz z
    > cena za roboczogodzine.
    A co to ja jestem, infolinia?

    >A i jeszcze zdjęcia dyfra.
    Juz wysylalem, wszystko mozna znalezc. Tak jak padaczke pompy wody w
    EXC i napinacz lancuszka w FJR.

    > ZZR 1200
    Kawausraki to padaki. :P

    pzdr, dr
    K12S/525, Fujara na wydaniu

  • 17. Data: 2010-02-07 20:23:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Lut, 20:41, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > A co to ja jestem, infolinia?

    A chcesz żeby kolega później bił się z myślami i nie mógł spać, jak
    już się przejedzie?

    > Juz wysylalem, wszystko mozna znalezc. Tak jak padaczke pompy wody w
    > EXC i napinacz lancuszka w FJR.

    Ja dorzucę śrubę wałka w altku w ZZR. Ale to wszystko razem wzięte i
    tak nie przebije tego dyfra ;-))

    > Kawausraki to padaki. :P

    No i dołączyłeś do grona zazdrośników. Pewnie za chwile wjedzie tu
    Tytus ze stroną http://kawasakiloaders.com ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2010-02-07 22:20:49
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    AZ pisze:

    > No i dołączyłeś do grona zazdrośników. Pewnie za chwile wjedzie tu
    > Tytus ze stroną http://kawasakiloaders.com ;-)

    Dobre, dobre - nie widziałem. A tutaj coś ode mnie, może też ktoś się
    zdziwi http://hondajet.honda.com/

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 19. Data: 2010-02-08 09:51:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "[]v[]artec" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dobre, dobre - nie widziałem. A tutaj coś ode mnie, może też ktoś
    > się zdziwi http://hondajet.honda.com/

    Oueee. Tu to nawet seria HRC jest:
    http://www.hondapowerequipment.com/products/Lawnmowe
    rs/
    Tylko malowanie zmienili na czerwone.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2010-02-08 10:12:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 10:51, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

    > Oueee. Tu to nawet seria HRC jest:http://www.hondapowerequipment.com/products/Law
    nmowers/
    > Tylko malowanie zmienili na czerwone.

    To ja już wolę mieć w moto silnik z ładowarki niż z kosiarki.

    --
    Artur
    Heavy ZZR 1200