    From: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
    Date: Wed, 03 Feb 2010 19:51:32 +0100

    Michał V-R pisze:
    > Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam
    > kupno i tego modelu

    Jeżdżę dużo z kolegą, który dosiada ZX 12R - zrobiliśmy kiedyś podmiankę
    i o dziwo zaskoczyła mnie wygodniejsza pozycja, jakby bardziej
    nastawiona na turystykę (wbrew ideowemu przeznaczeniu obu motocykli
    chyba powinno być odwrotnie). Mam 174 cm i kąty w ZX12R zdecydowanie
    bardziej podobają mi się niż w iksie. Może dlatego, że jeszcze tak
    niedawno jeździłem Banditem a kierownica w ZX12R jest przynajmniej dla
    mnie wyczuwalnie bliżej i wyżej niż w XX. Ogólnie na ZX12 siedzi się
    troszkę wyżej, bardziej wygodnie.

    Co do jazdy silnik nie aż tak narowisty jak się spodziewałem (to na
    plus), dość płynnie oddaje moc - jednak nie tak jak Honda. Maszyna przez
    w/w kąty sprawia wrażenie lekkiej i chętnie pokonuje zakręty - tu z
    kolei ujawnia się sport. Przy dużych prędkościach ZX12 mniej stabilna i
    pewna niż XX. Jeśli chodzi o przyspieszenia to są porównywalne z XX'em
    (wtrysk 150KM). Stawaliśmy razem na lotnisku w Krzywej koło Bolesławca -
    raz dostałem, spóźniłem start, ale ZX12R nie odchodziła mi. Drugim razem
    odwrotnie - ja wygrałem, ZX12 nie dochodziła mnie po wypracowanej na
    starcie przewadze.

    Poniżej foto obu sprzętów, gołym okiem widać różnice w proporcjach obu
    motocykli:

    http://img519.imageshack.us/img519/8476/dscn1333m.jp
    http://img535.imageshack.us/img535/3889/dscn1335.jpg

    --