eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawasaki ZR7 › Re: Kawasaki ZR7
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
    .highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kawasaki ZR7
    Date: Wed, 24 Feb 2010 15:31:02 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <hm3dsj$hn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hm0bbe$9tf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <9...@t...googlegroups.com>
    <hm0lrm$4dg$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <3...@j...googlegroups.com>
    <op.u8lh84z7bkkx24@attitude-adjust>
    <hm1brq$nsq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <hm378c$3m9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm385n$5dp$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm38id$6v4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm39jc$98i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm3bnq$sai$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <2...@i...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: eru159.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1267022547 567 83.20.114.159 (24 Feb 2010 14:42:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Feb 2010 14:42:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <2...@i...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:617942
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:2a015e6f-7b25-48d2-b2cd-40d8eaf4090e@i3
    9g2000yqm.googlegroups.com...
    > Ivam, glupio tak gasic czyjs optymizm, ale:

    Moj optymizm (co do przebiegu) jest bardzo ostrozny;) Moze przebieg ma
    wiekszy, albo po poogladaniu, pomierzeniu stwierdzam, ze niezaleznie od
    prawdziwego przebiegu silnik jest bardzo zdrowy (kompresja wszedzie rowno po
    14, a ogladalem takiego, ktory mial ~40kkm i mial po 9), walki rozrzadu nie
    wykazuja zadnych problemow, zawory tak samo.

    > - Suzi GSXF600 nalatalem 100k i lancuch wymagal wymiany po 60kkm,
    > sprzegla nie musialem tykac

    Z tym sprzeglem nie wiem jak bylo i jak jest, bo poprzedni wlasciciel nic ze
    sprzeglem nie robil.

    > - CBR1000F dokulalem do 130albo150k (Corio Ci powie) - lancuch tak
    > samo - co 60 kkm, sprzeglo j.w. (i Corio chyba tez go nie robil)
    > - teraz bielizniarka 1050 - 50 kkm zrobione i nawet nie mysle o takich
    > wymianach ;)

    A co ile tam sie zawory reguluje? Seba juz wspomnial - w FZS'ie co 42kkm, co
    mi sie wydaje wartoscia absurdalnie wysoka.

    A tak BTW do Seby: z tego co rozumiem u Ciebie rozrzad nie byl robiony? Nie
    wiesz ile Ci napinacza zostalo?

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: