  • 1. Data: 2009-05-28 11:09:42
    Temat: Kawasaki VN1700 Classic Tourer
    Od: "Lukasz Thanatos" <l...@o...eu>

    Witam,

    po dosyc dlugiej fizycznej nieobecnosci;).

    czy ktos ma doswiadczenie z tym modelem? Zaczynam powoli rozgladac
    sie za nastepna maszyna i ten konkretny model zainteresowal mnie min.
    ze wzgledu na wyposazenie w standardzie: tempomat, duża owiewka,
    sztywne sakwy, szerokie oparcia stóp pasażera, oparcie pleców.

    Ciekaw jeste opinii uzytkwonikow jak ta maszyna sprawuje sie na co
    dzien w miescie i w dluzszych trasach.

    pozdr
    Lukasz

  • 2. Data: 2009-05-28 11:12:38
    Temat: Re: Kawasaki VN1700 Classic Tourer
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lukasz Thanatos pisze:

    DUCH! chodu!

    > po dosyc dlugiej fizycznej nieobecnosci;).
    >
    > czy ktos ma doswiadczenie z tym modelem? Zaczynam powoli rozgladac
    > sie za nastepna maszyna i ten konkretny model zainteresowal mnie min.

    aż tak długo Cie nie było i aż tak się posunąłeś w starości? o matko
    bosko. geriavit se kup, może Ci przejdzie.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-28 11:32:00
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Lukasz Thanatos pisze:

> [...]
    > sztywne sakwy, szerokie oparcia stóp pasażera, oparcie pleców.
    >
    > Ciekaw jeste opinii uzytkwonikow jak ta maszyna sprawuje sie na co

    No to ja spytam inaczej. A czemu nie od razu VN2000 ? Albo XV1700 Venture ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-05-28 11:53:08
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

> [...]
    > sztywne sakwy, szerokie oparcia stóp pasażera, oparcie pleców.
    >
    > Ciekaw jeste opinii uzytkwonikow jak ta maszyna sprawuje sie na co

    Mysle ze malo osob ma doswiadczenie bo to zupelnie nowy model. Jezdzilem na
    starszych 1500 i 1600.
    Tym 1.5 bylem we Wloszech w dwie osoby i to na prawde wygodne, duze, ciezkie
    moto. W zasadzie bezobslugowe.
    Nigdy nie mialem zadnego problemu.

  • 5. Data: 2009-05-28 11:53:15
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:
    > Lukasz Thanatos pisze:
    >
    > DUCH! chodu!

    > aż tak długo Cie nie było i aż tak się posunąłeś w starości? o matko
    > bosko. geriavit se kup, może Ci przejdzie.

    Sie jakiś taki zgryźliwy zrobiłeś.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-05-28 12:05:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > Sie jakiś taki zgryźliwy zrobiłeś.

    ale ja geriavit już mam. jeszcze nie działa.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-05-31 08:37:10
    Od: "Lukasz Thanatos" <l...@o...eu>

> [...]

    > aż tak długo Cie nie było i aż tak się posunąłeś w starości? o matko
    > bosko. geriavit se kup, może Ci przejdzie.

    Geriavit tu nie pomoze, juz jest za pozno:). Po prostu coraz bardziej mi sie
    rututnie podobaja:).

    pozdr
    Lukasz i B12

  • 8. Data: 2009-05-31 08:54:04
    Od: "Lukasz Thanatos" <l...@o...eu>

> [...]
    > Kuczu
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

    Poniewz wyglada na to, ze V1700 Tourer wstepnie spelnia moje oczekiwania dzieki
    dosyc pogatemu wyposazeniu seryjnemy. VN2000 ma mniej a venture ma owiewke,
    ktora mi sie nie podoba:).

    pozdr
    Lukasz

  • 9. Data: 2009-05-31 08:54:50
    Od: l...@o...eu

> [...]
    > starszych 1500 i 1600.
    > Tym 1.5 bylem we Wloszech w dwie osoby i to na prawde wygodne, duze, ciezkie

    mam nadzieje, ze opinie o VN1700 beda podobne:).

    pozdr
    Lukasz

  • 10. Data: 2009-05-31 09:56:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Lukasz Thanatos pisze:

    > Poniewz wyglada na to, ze V1700 Tourer wstepnie spelnia moje oczekiwania dzieki
    > dosyc pogatemu wyposazeniu seryjnemy.

    Czyli teraz sie kupuje motocykl dla gadzetow ? Zenada jakas...