  • Data: 2012-07-10 12:48:33
    Temat: Re: Kawasaki ER-6n
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 12:07, Jacot pisze:

    > Wtedy by Cie zjedli;)
    > Problemem nie jest to kim jestes ale to skad przychodzisz:
    > chodzi o pseudoczytnik newsow w scigaczu.pl.

    Poważnie?
    A gdyby ktoś stamtąd napisał kulturalnie, rzeczowo i poprawnie językowo,
    to też by go zjedli?
    I kim są ci oni?
    To kółeczko wzajemnej adoracji "Kuczu, Magic i Spółka"?

    Nie chodzi o to, co masz pod dupą, lecz o to, co chronisz kaskiem.
    Fakt, że większość z Sikacza poza kośćmi czaszki nie ma co chronić.
    Ale to z góry nikogo skreślać nie może.

    --
    ? $heikh el $hah ?