eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnikaRe: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
  • Data: 2010-07-29 19:16:58
    Temat: Re: Kawa KLE 500 - jaki sposób dławienia silnika
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    nightwatch77 pisze:
    > Witam, mam pytanie - mam do czynienia z angielską wersją KLE 500 z
    > roku 2007 która miała zdławioną moc silnika (podobno takie są przepisy
    > w UK dla młodocianych motocyklistów). Ktoś wie może w jaki sposób jest
    > to robione w tej wersji motocykla i czy zabieg jest odwracalny? No i
    > jakie są koszty odblokowania?

    Jeśli masz troszkę czasu możesz zrobić to sam. Poniżej dwie przepustnice
    z membranami.

    Wersja 27KM:

    http://yfrog.com/4b27psbemasungenj

    Wersja 34KM:

    http://yfrog.com/n834psbemasungenj

    Solucja prosta. Jak widać są dziury. Podmieniasz przepustnice z
    odblokowanej wersji. Chyba najprościej, najszybciej. Części teraz masę
    na allegro. GPZ500 ER5 KLE. Jak dobrać się do gaźników to w serwisówce -
    mogę Ci ją przesłać na maila.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet
    .:: http://img339.imageshack.us/img339/8651/13868311.jpg
    .:: http://img706.imageshack.us/img706/7389/48544512.jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: