  • Data: 2012-08-20 15:01:35
    Temat: Re: Katowice - Warszawa (Goclaw) - ktoredy?
    Od: PB <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 20 Aug 2012 10:22:40 +0200, na pl.misc.samochody, r...@i...pl
    napisał(a):

    > Mam jutro na 7:00 byc w Warszawie Gocławiu
    > Jade z Katowic
    > Czy jechac tradycyjnie na Warszawe przez Piotrkow, Mszczonow - te zwezenia
    > dobijaja
    > Czy moze do Lodzi pozniej Strykow i nowa Autostrada klozetowa i omojac
    > Warszawe od góry?
    >
    > Ile czasu zarezerwowac?

    Odcinek Piotrków - Waw jechałem tydzień temu 2,5h. Z samego rana
    mozesz liczyć na powiedzmy max 2h. Planuj o 6 być w Jankach, potem
    będzie sajgon. Wjeżdżasz do Waw Al. Krakowską i jedziesz aż do stacji
    BP po prawej. Za nią skręcasz w prawo i jedzieszz cały czas prosto
    przez wszystkie ronda i skrzyżowania, aż do skrzyżowania gdzie można
    tylko w prawo. CO też czynisz i nadal zasuwasz cały czas prosto - z 15
    km. I jesteś na Gocławiu.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA