  • 11. Data: 2012-01-08 10:44:37
    Temat: Re: Katolik w BMW M3
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-08 00:17, Czeslawek pisze:

    > A mnie tak. Idę spać :)

    Chodzi o ta reklame wspolnoty na koncu? Dla hardcorowych katolikow
    gotowych oddac zycie za Chrystusa? Fakt - troche nietypowe. Ale zeby
    powalalo, to nie powiem.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 12. Data: 2012-01-08 15:28:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2012 10:10:14 +0100, PepedB napisał(a):

    > Na co dzień prowadzi TIRa przejeżdżając tysiące kilometrów, zwykle w
    > trasach pomiędzy obydwoma wybrzeżami USA. Oczywiście nie ma co tu
    > porównywać prowadzenia, ale doświadczenia na drodze chyba nie można mu
    > odmówić, bo niejedno widział.

    Co nie znaczy ze umie jezdzic poslizgami w rajdowym stylu.

    J.

  • 13. Data: 2012-01-08 23:48:29
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F. wrote:

    > to już >> się chyba nie nauczy. :>

    > Co nie znaczy ze umie jezdzic poslizgami w rajdowym stylu.
    >
    > J.

    Albo w ogole szybko pokonywac zakrety...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2012-01-09 12:05:34
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-08 23:48, Rafał Grzelak wrote:

    > Albo w ogole szybko pokonywac zakrety...

    A czy on to gdzieś twierdzi ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2012-01-09 16:55:49
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > A czy on to gdzieś twierdzi ?

    Nie, ale zdaje sie o tym zapominac kiedy dodaje gazu w ostrym zakrecie
    jadac 400+ konnym autem RWD...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2012-01-09 21:53:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2012 15:55:49 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Nie, ale zdaje sie o tym zapominac kiedy dodaje gazu w ostrym zakrecie
    > jadac 400+ konnym autem RWD...

    A jak inaczej wprowadzić auto w poślizg?

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2012-01-10 00:43:48
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A jak inaczej wprowadzić auto w poślizg?

    To umie byle dres. Pytanie jak go kontrolowac. :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 18. Data: 2012-01-10 10:32:43
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-07 13:41, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > To co robił do tej pory, że się nie nauczył? Przecież on nawet biegi
    > zmienia bez sensu.

    Jeździł ciężarówką ?

  • 19. Data: 2012-01-10 23:33:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2012 23:43:48 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > To umie byle dres. Pytanie jak go kontrolowac. :]

    Nie, dres umie dupą zarzucic i tyle :D

    --