  • Data: 2010-05-02 06:13:49
    Temat: Re: Karty modemowe GSM PcExpress i USB
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Ergo - odpowiadając na Twoje pytanie (jeżeli dobrze rozumiem Twoje określenie
    > "Pc Express") to najwygodniejszym rozwiązaniem jest modem wbudowany.

    Miałem na myśli EC/34 pin. Modem wbudowany - fakt, najlepiej jednak
    niewiele modeli jest w niego wyposażonych. Od kilku dni mam laptopa
    Tecra S11-11H. W modem wyposażony jest model S11-11G, który w Polsce nie
    występuje. Rozumiem, że musiałbym wymienić minikartę, która u mnie
    obsługuje zapewne tylko WLAN. Czy takie moduły zachowują kompatybilność
    (np. moduł od HP,Della będzie pasować do innych producentów?)

    pozdrawiam
    Piotr