    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Karta pamięci...
    Date: Sat, 9 Jun 2012 11:02:14 +0200

    Dnia Fri, 8 Jun 2012 22:39:56 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Widzisz - właśnie w iPhone jest jedna ciągła pamięć - nie masz takiej
    > parodii że telefon przestaje być użyteczny mimo że ma 2 GB wolnej
    > pamięci tylko w innym folderze.

    Moze najpierw zrobimy test, a potem bedziemy dyskutowac ?
    Moge ci podeslac pare dluzszych plikow, tylko podaj adres :-)

    A na razie
    http://www.youtube.com/watch?v=Su54MoeHUsg
    http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588
    907.html

    I bardzo technicznie
    http://akosma.com/2009/01/28/10-iphone-memory-manage
    ment-tips/

    > Ustroju?

    No ustroju - nie po to przez 20 lat izolowalismy klientow od szczegolow
    technicznych, zeby teraz im wszystko wykladac.

    Ja tam na innych wychowany, wiec mnie nie dziwi ze mam pamiec, system
    plikow, partycje, i ze moge gdzies miejsce miec, a gdzie indziej zabraknie.

    J.