  • 11. Data: 2012-10-10 17:42:17
    Temat: Re: Karta SDHC na przedłużce
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-10 17:35, Adam pisze:

    > Komfort psychiczny ;)
    >
    > Swego czasu, kupę lat temu (może jeszcze zanim zacząłeś skanować)
    > jeździłem Maluchem. Przez kilka lat nie złapałem kapcia. Za to, gdy
    > pożyczyłem koło zapasowe koledze, złapałem dwie "gumy" na raz :(

    Znaczy się nie planuję, że ktoś się włamie, ale w razie włamania może
    będzie jakiś dowód.
    Czyli trochę tak, że mam wyciągarkę nie po to, aby się bezmyślnie
    pakować w nieznane błoto, tylko po to, żeby ewentualnie się (lub kogoś)
    wyciągnąć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 12. Data: 2012-10-10 20:59:18
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > I co ta kamerka Ci da?

    M.in. aby uniknąć spornych sytuacji w przypadku jakiegoś zdarzenia na
    drodze.
    A tu są przykłady:
    http://noshit.pl/lubie/54602

    http://www.youtube.com/watch?v=EPXlLDfSDD8&feature=r
    elated
    W tym przypadku jakby się kierowniczka pojazdu z przodu wypięła
    i przyjedzie policja to "zawsze wina tego co z tyłu jechał".

    Pozdr. TC

  • 13. Data: 2012-10-11 10:34:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Adam napisał:
    [..]
    > Swego czasu, kupę lat temu (może jeszcze zanim zacząłeś skanować)
    > jeździłem Maluchem. Przez kilka lat nie złapałem kapcia. Za to, gdy
    > pożyczyłem koło zapasowe koledze, złapałem dwie "gumy" na raz :(

    No to ten jeden zapas i tak by nie ratował :)

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 14. Data: 2012-10-11 15:23:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-11 10:34, AlexY pisze:
    > Użytkownik Adam napisał:
    > [..]
    >
    > No to ten jeden zapas i tak by nie ratował :)

    Niekoniecznie ;)
    Citroen DX mógł jechać na trzech kołach.

    Zaś w Maluchu zostawić pusty bęben na prawej przedniej stronie (brak
    koła) a za kierowcą z tyłu po lewej ze trzy worki cementu i może by
    przeważyło, aby jechać na trzech kołach ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 15. Data: 2012-10-11 16:18:52
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Jesteś pewny? http://www.youtube.com/watch?v=OCea0uw3vds

  • 16. Data: 2012-10-12 11:01:14
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Zbych napisał:

    > Jesteś pewny? http://www.youtube.com/watch?v=OCea0uw3vds

    Na malucha mi to nie wygląda :)
    Odpadło mi kiedyś w bisie koło, tylne, nie dało się jechać :) 3-ch
    worków cementu też nie miałem pod ręką :)

  • 17. Data: 2012-10-14 12:16:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    AlexY napisał(a) :

    > Na malucha mi to nie wygląda :)
    > Odpadło mi kiedyś w bisie koło, tylne, nie dało się jechać :) 3-ch
    > worków cementu też nie miałem pod ręką :)

    Po co od razu 3 worki cementu? Wystarczy 50m węża ogrodowego:-D
    http://noshit.pl/lubie/59114

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]