  • 11. Data: 2014-03-03 11:51:59
    Temat: Re: Karta SDHC, FAT32, a wielkosc plików.
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-03-03 09:40, 2late pisze:

    > Nowy Windows, nowy avast, juz sie poprawiam. Sorry. ;)
    >
    > Pozdrawiam

    "Ja wiem ale ze konsekwentnie zle cytujesz i niekwapisz sie zerknac do
    netylkiety to nie powiem."

    Ja wiem, ale że konsekwentnie źle cytujesz i nie kwapisz się zerknąć do
    netykiety, to nie powiem.

    1 zdanie 8 błędów. Zanim innym zaczniesz wytykać błędy, weź się za siebie.

  • 12. Data: 2014-03-03 15:05:50
    Temat: Karta SDHC, a predkosc przesylania plików.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Zformatowałem kartę SDHC (pod W7) jako NTFS i przewalam pliki, makabra,
    prędkość 3-5 MBps (Sterownik wbudowanego czytnika kart to Texas Instruments
    PCIxx12 na 82801 PCI Bridge, dla porównania pomiędzy dyskami USB i na NAS
    mam prędkość około 15 MBps), 32 GB to chyba całą noc by się przewalały :-((
    Czy zewnętrzne czytniki kart SDHC dają podobnie niską prędkość transferów?

  • 13. Data: 2014-03-03 20:13:22
    Temat: Karta SDHC, NTFS, a kompatybilnosc.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Po sformatowaniu karty na NTFS szczęśliwie się okazało, że tuner Wiwa
    HD100MC rozpoznaje format NTFS karty SDHC, i jak na razie gra bez buczenia
    ;-)
    BTW ten tuner z karty w złączu SD niestety tylko czyta, a zapis PVR ma na
    osobne złącze usb - pendrive lub dysk.

    -----

  • 14. Data: 2014-03-05 08:02:44
    Temat: Re: Karta SDHC, a predkosc przesylania plików.
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-03-03 15:05, 666 pisze:
> [...]
    > przewalały :-((
    > Czy zewnętrzne czytniki kart SDHC dają podobnie niską prędkość transferów?

    2 podstawowe pytania: jakiej klasy jest ta karta, czyli jakie transfery
    na niej można uzyskać oraz jak szybki port USB do którego jest połączona.

  • 15. Data: 2014-03-05 10:39:22
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Przecież pisałem:
    40 Mbps (powyżej class 10), jak do strumienia wideo wysokiej rozdzielczości.
    Nie port USB, lecz wbudowany czytnik na szynie PCI.

    -----

  • 16. Data: 2014-03-05 17:29:13
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież pisałem:
    > 40 Mbps (powyżej class 10), jak do strumienia wideo wysokiej
    > rozdzielczości.
    > Nie port USB, lecz wbudowany czytnik na szynie PCI.

    Daj jakiegos linka do tej karty to obadamy, class to jedno a wyniki to
    drugie, lub byc moze jednostki Ci sie przemieszaly i o megabitach piszesz.

    Pzdr

    --
    doom3

  • 17. Data: 2014-03-05 17:33:02
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > XP sp3 nie daje mi opcji formatowania karty SD jako NTFS, jedynie jako
    > FAT32 lub teoretycznie exFAT (ale praktycznie jako exFAT jest odmowa
    > "Windows was unable...").
    > Karta markowa Sony SDHC I 40 MB/s, generalnie kupiona do aparatu, ale
    > doraźnie miała być wykorzystana jako "dysk".
    > Obecnie sformatowałem programem SD Formatter.
    > Rozumiem, że te 2 GB wielkości pliku to ograniczenie systemu plików FAT32.
    > Na upartego można z dużego pliku w komputerze zrobić wieloczęściowe
    > archium (np. Total Commanderem) na karcie.

    Zeby w XP moc sformatowac karte do NTFS musisz zahaczyc w menedzeze urzadzen
    przy stacjach i danym napedzie "Optymalizacja wydajnosci" zamiast "Szybkiego
    usuwania".

    Ograniczenie wilkosci pojedynczego pliku dla FAT32 jak juz wczesniej
    wskazywano wynosi 4GB.

    --
    doom3

  • 18. Data: 2014-03-05 17:37:50
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

> [...]
    > przewalały :-((
    > Czy zewnętrzne czytniki kart SDHC dają podobnie niską prędkość transferów?

    Zalezy od portu USB, jezeli to 2.0 to zapomnij o transferze wiekszym niz ~25
    megabajtow/s. Przy USB 3.0 karta i jej szybkosc nie bedzie juz problemem,
    lecz moze sie okazac, ze chipset czytnika pod USB jest kiepskawy i wiecej
    nie pusci, sprawdzony czytnik na USB 3.0 ale tak samo wydajny na 2.0 (do
    szybkosci specyfikacji i kart) to imho Kingston MobileLite G3.

    Pzdr

    --
    doom3

  • 19. Data: 2014-03-05 22:00:34
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No chyba nie rozumiesz jęz. pisanego, skoro ja piszę o szynie PCI, a Ty o
    złączu USB.

    -----

  • 20. Data: 2014-03-06 09:44:10
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > No chyba nie rozumiesz jęz. pisanego, skoro ja piszę o szynie PCI, a Ty o
    > złączu USB.

    Wybacz Kolego, ale to nie ja zapytalem:

    > Czy zewnętrzne czytniki kart SDHC dają podobnie niską prędkość transferów?

    ...i na przyszlosc, daruj sobie personalne wycieczki.

    Pzdr

    --
    doom3