  • 1. Data: 2010-03-09 12:28:31
    Temat: Karmienie naszej Hondy
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    Szanowni Panowie,
    pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem to
    jednak wierzę iż oprócz trolli, pieniaczy oraz zazdrośników zagląda tutaj
    również grono prawdziwych fachowców i właśnie do nich kieruję tą wiadomość.
    Mianowicie, w związku z tym, że naszej rodzinie leży na sercu dobro szeroko
    pojętego środowiska naturalnego, postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę
    gazem LPG, który jak powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej
    przyjaznym ziemi. Właśnie w tym miejscu zwracam się do Was, drodzy
    specjaliści z zapytaniem: jaką instalację podarować naszej japonce? Zależy
    nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej dynamiki jaką od
    urodzenia obdarzone jest nasze autko. Czynnik ekonomiczny przy zakupie
    instalacji jest drugorzędny, cena naszej Hondy na tyle poszła w górę, że
    śmiało możemy wydać potencjalnie zaoszczędzone pieniądze na znakomity system
    zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście
    stołecznym.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 2. Data: 2010-03-09 12:29:38
    Temat: Re: Karmienie naszej Hondy
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-03-09 12:28, Weronika Styka pisze:
    > Zależy nam przede wszystkim na ekologii oraz zachowaniu wyśmienitej
    > dynamiki jaką od urodzenia obdarzone jest nasze autko.
    Może rower? Wyśmienita dynamika będzie zachowana, bo nie będzie spadać
    na skutek zużycia :->

    Maciek

  • 3. Data: 2010-03-09 12:34:34
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hn5bcv$h7n$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2010-03-09 12:36:36
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

> [...]
    > zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście

    Hondę robi się np. tak: http://empireracing.pl/

    Pozdrawiam
    p.

  • 5. Data: 2010-03-09 12:40:34
    Temat: Re: Karmienie trola Hondy
    Od: "f" <...@g...ij>

> [...]
    > zasilania LPG. Proszę o sugestie dotyczące wyboru tzw. "generacji",
    > najlepszego umiejscowienia butli oraz polecanych zakładów w mieście

    Berlin, Aleksanderplatz 98, Generation 7

  • 6. Data: 2010-03-09 12:42:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Mar 2010 11:28:31 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

    > gazem LPG, który jak powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej
    > przyjaznym ziemi. Właśnie w tym miejscu zwracam się do Was, drodzy

    Komu powszechnie wiadomo i kto rozpowszechnia te brednie?
    Jeżeli opierając się na danych ekofaszystów, jest to kłamstwo - auto spala
    więcej, więc emituje więcej CO2.
    Pojazd z dwoma instalacjami trudniej jest też precyzyjnie wyregulować, co
    znów skutkuje wzrostem spalania i wzrostem emisji.

    Jedyną różnicą jest brak emisji niektórych cząstek, różnica jest między
    "emisja śladowa" a "brak emisji"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-03-09 12:45:47
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > znów skutkuje wzrostem spalania i wzrostem emisji.
    > Jedyną różnicą jest brak emisji niektórych cząstek, różnica jest między

    Wierzysz w to, że to spalanie paliw jest główną przyczyną "efektu
    cieplarnianego"?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-03-09 12:52:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Weronika Styka wrote:

> [...]
    > postanowiliśmy zacząć karmić naszą Hondę gazem LPG, który jak
    > powszechnie wiadomo jest paliwem dużo bardziej przyjaznym ziemi.

    Pewnie trollujesz jak zwykle, ale wyjątkowo odpowiem poważnie. Była to
    prawda w przypadku starych aut (zasilanych gaźnikiem, ew. jakiś prosty
    wtrysk bez sondy lambda itp.). W przypadku w miarę nowych aut, do których
    należy także Twój japoński strucel, założenie instalacji LPG nijak nie
    służy ekologii, a wręcz przeciwnie. Auto będzie emitować więcej
    szkodliwych związków, po za tym wyprodukowanie samej instalacji, a potem
    jej utylizacja to także procesy kosztowne z punktu widzenia środowiska.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-03-09 12:55:32
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    http://skocz.pl/dbtcy

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-03-09 13:09:17
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    Weronika Styka pisze:
    > Szanowni Panowie,
    > pomimo tego, że często spotykam się tutaj z daleko idącym niezrozumieniem to
    > jednak wierzę iż oprócz trolli,

    <ciach>

    Ja rozumiem, że kobieta ma jakis problem z sobą i produkuje mocno
    zabawne wątki. Wraz z jeszcze kilkoma obecnymi to osobami nadaje
    kolorytu i szegolnego klimatu tej grupie :)

    Ale po jaka cholerę ktoś psuje cały fun czytania jej postów podszywając
    sie pod nia i to w tak nieudolny sposób? Ludzie!! Czy Wy macie za dużo
    wolnego czasu? :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM