-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Karawan - ma półbieg?
Date: Wed, 15 Jan 2014 14:17:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <lb61q9$69r$1@node1.news.atman.pl>
References: <52d4162b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.222.150.42
X-Trace: node1.news.atman.pl 1389791881 6459 91.222.150.42 (15 Jan 2014 13:18:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2014 13:18:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519394
[ ukryj nagłówki ]> Ostatnio byłem na pogrzebie i kondukt szedł za karawanem jadącym z
> prędkością tak na oko 3-4 km/h. Zastanowiło mnie, czy karawany mają jakiś
> półbieg, bo normalne "cywilne" auto na jedynce jedzie minimum 6 km/h, a to
> by było ciut za szybko.
> Jacek
karawany mają specjalne przekładnie do redukcji prędkości - często do 30
km-h
czyli na 3 jedziesz 3-6 km/h
to są w większości przypadków automaty.
pozd.
s.
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=