-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "GR001" <SWEETEK001(USUNTO_ITO)@WP.PL>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Karawan - ma półbieg?
Date: Wed, 15 Jan 2014 14:17:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <lb61q9$69r$1@node1.news.atman.pl>
References: <52d4162b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.222.150.42
X-Trace: node1.news.atman.pl 1389791881 6459 91.222.150.42 (15 Jan 2014 13:18:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jan 2014 13:18:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519394
[ ukryj nagłówki ]> Ostatnio byłem na pogrzebie i kondukt szedł za karawanem jadącym z
> prędkością tak na oko 3-4 km/h. Zastanowiło mnie, czy karawany mają jakiś
> półbieg, bo normalne "cywilne" auto na jedynce jedzie minimum 6 km/h, a to
> by było ciut za szybko.
> Jacek
karawany mają specjalne przekładnie do redukcji prędkości - często do 30
km-h
czyli na 3 jedziesz 3-6 km/h
to są w większości przypadków automaty.
pozd.
s.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A