  • 1. Data: 2010-01-19 11:04:28
    Temat: Kanały HD w cyfrze na zwykłym TV
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam.
    Mam pakiet komfortowy, dekoder pace od cyfry (na własność) i zwykły analogowy
    telewizor 4:3 ze złączem SCART.
    Chciałbym dokupić niektóre kanały HD (wystarczy mi je oglądać w zwykłej
    rozdzielczości)
    Czy zwykły telewizor je obsłuży? jaki dekoder jest potrzebny, mam na myśli
    jakiś najańszy i czy taki z wolnego rynku będzie wspołpracował z kartą
    abonencką, czy tez w cyfrze wymienią mi dekoder?

  • 2. Data: 2010-01-19 13:21:59
    Temat: Re: Kanały HD w cyfrze na zwykłym TV
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > telewizor 4:3 ze złączem SCART.
    > Chciałbym dokupić niektóre kanały HD (wystarczy mi je oglądać w zwykłej

    tak samo jak każdy kanał sd.

    jaki dekoder jest potrzebny, mam na myśli
    > jakiś najańszy i czy taki z wolnego rynku będzie wspołpracował z kartą
    > abonencką, czy tez w cyfrze wymienią mi dekoder?

    najtańszy to ferguson ariva 100 - współpracuje z kartą cyfry.

    zastanawiam się tylko po co Ci to, gdyż obraz będzie taki sam.
    będziesz miał tylko dodatkowe programy za które będziesz
    płacił i dekoder, który musisz kupić.
    dekoder podłączasz jak obecny, przez eurozłącze, chyba że masz
    we component.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2010-01-20 20:41:40
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]
    > płacił i dekoder, który musisz kupić.
    > dekoder podłączasz jak obecny, przez eurozłącze, chyba że masz

    Pewnie dlatego że np. kanał NG HD to zupełnie inny
    kanał niż NG (inna oferta programowa).

    --

    Tomy M. www.ansibl.com