  • 11. Data: 2019-11-27 21:15:51
    Temat: Re: Kanał/podjazd Warszawa
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-11-27 20:08, PlaMa wrote:
    > W dniu 2019-11-21 o 18:49, JDX pisze:
    [...]
    > A - opaski zawsze obecne w samochodzie
    > B - na litość boską! To tylko osłona termiczna :D W Hardcorowym wydaniu
    > da się naprawić puszką po piwie, kawałkiem druta i gumą do żucia :)

    Samą osłonę to ja naprawiałem za pomocą rozklepanych kapsli od butelek
    po piwie. :-) Ale urwaną śrubę jest trudniej naprawić. Np. u mnie śruby
    są zgrzane z płytą podłogową i gdy nakrętka jest zapieczona, to śruba
    urywa się na zgrzewie i dupa.

  • 12. Data: 2020-07-18 19:18:37
    Od: l...@g...com

    Czy jest jakiś aktualny kanał na Woli lub w okolicach na rok 2020 lipiec?