  • Data: 2010-05-01 19:30:15
    Temat: Re: Kanał TVP Historia zostanie zawieszony
    Od: Mateusz Adamczyk <m...@N...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-30 18:14, Eustachy pisze:
    > http://satkurier.pl/news/54797/kanal-tvp-historia-zo
    stanie-zawieszony.html

    > Nosz kurwa to chyba ta "misja TVP" za to wyprodukują fafnaście nowych
    > serii M jak życie i Jak oni dźwigają.

    Mnie to nie rusza. Jakby ten kanał prezentował poziom taki jak np.
    Viasat History to może bym się zmartwił.

    Może mam pecha, ale za każdym razem jak próbowałem oglądać ten program
    to były audycje akurat o samych komuchach, esbekach i o tym kto stał tam
    gdzie stało zomo. Jestem dość młodym człowiekiem - patrzę w przyszłość i
    rozrachunek z przeszłością (w której nie miałem okazji żyć) raczej mało
    mnie interesuje.

    Jak dla mnie może iść na przemiał.