  • 21. Data: 2015-11-08 23:55:03
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Artur Miller wrote:

    > to dlaczego "reszta społeczeństwa" płaci za leczenie palaczy,
    > alkoholików, dlaczego płaci za sprzątanie syfu, którzy ci pierwsi
    > zostawiają po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
    > paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na
    > sprzątanie?

    dolicza się. nazywa się akcyza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-11-09 00:05:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 20:49:03 -0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a przy gwałtownej utracie wysokości, nie mówiąc o pikowaniu to w ogóle
    > można zapomnieć o ewakuacji

    Musiałaby to być katapulta.
    Tyle że ci którzy akurat nie siedzą przypięci pasami, nie mieli by szans.

    > https://youtu.be/-kVhurg5b9U :)

    No jeszcze małe skrzydełka i silniczki gdzieś tam pochować i można dolecieć
    do najbliższego lotniska ;)

  • 23. Data: 2015-11-09 00:12:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 23:12:49 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

    > a) kapsuła bedzie cieżka bo musi być hermetyczna i mieć zapasy tlenu

    To chyba nie jest konieczne.
    Na czas tego spadania każdy ma wystarczające zapasy własnego tlenu.
    A dzięki niskiej gęstości powietrza duża prędkość względem powietrza też
    nie powinna zrobić niczego złego.
    > Filmik jak zwykle pokazuje idealne przypadki.

    Dodajmy że przypadki w których pilot pewnie i tak będzie próbował lądować
    niż odpalać takiego cudaka :)

  • 24. Data: 2015-11-09 00:19:41
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Artur Miller <n...@n...com> napisał(a)

> [...]
    > zostawiają po sobie na przystankach i stacjach? dlaczego do każdej
    > paczki fajek nie dolicza sie 10zł składki zdrowotnej i piątaka na

    Przecież się dolicza, nazywa się akcyza.

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2015-11-09 00:28:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Palacze sami odkładają sobie na leczenie. Polowa wpływów z podatków jakie są w
    papierosach uzupełnia wszystkie braki na jakie cierpi resort zdrowia. Powinni w
    związku z tym mieć lekarza bez kolejki, lekarstwa z dużymi znizkami które bez kolejki
    kupowali by w aptekach. A jak juz poważnie zachorują to leczenie trwa krótko i
    rokowania są niepomyślne. W dowód wdzięczności powinni w szpitalach jeść kawior i
    popijac go szampanem. O tym ze na męskich oddziałach mlode i zgrabne pielęgniarki
    powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.

  • 26. Data: 2015-11-09 01:14:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 8 Nov 2015 23:19:41 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > Przecież się dolicza, nazywa się akcyza.

    Tak licząc, to z akcyzy na paliwa jest jakieś 60mld zł rocznie.
    Około 1.3mln na każdą osobę poszkodowaną w ruchu drogowym.

    Czyli jednak jakieś koszta leczenie nie są argumentem.

  • 27. Data: 2015-11-09 01:39:43
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    > Na przykład dlatego żeby reszta społeczeństwa nie płaciła przez 40 lat
    > za złamany kręgosłup przy byle stłuczce.

    Wygłaszając tak debilne komentarze starasz się poprzeć jego pomysły?

  • 28. Data: 2015-11-09 08:02:40
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Tak licząc, to z akcyzy na paliwa jest jakieś 60mld zł rocznie.
    > Około 1.3mln na każdą osobę poszkodowaną w ruchu drogowym.
    >
    > Czyli jednak jakieś koszta leczenie nie są argumentem.

    Z tym, że jak wiadomo te piniondze nie muszą iśc na leczenie, jak slynna
    slkadka rentowa na renty :)

  • 29. Data: 2015-11-09 08:04:37
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    powinny być ubrane w gorsety i pończochy nie wspomne bo to oczywiste.

    Zapomniałeś o palaczach biernych :P

  • 30. Data: 2015-11-09 10:10:00
    Od: w...@g...com

    W dniu niedziela, 8 listopada 2015 23:57:19 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > dolicza się. nazywa się akcyza

    Dokładnie. Osoby o najmniejszym wkładzie do społeczeństwa to dbający o ekologie,
    bezdzietni, niezmotoryzowani abstynenci, zwłaszcza dbający o zdrowie, bo będą za
    długo żyć :) Tych należy obłożyć podatkiem.