  • 181. Data: 2015-11-11 20:31:56
    Temat: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 19:58, Liwiusz wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz ostatnie moje zdanie.

    Czytam "o co ci chodzi?" I dalej nie wiem.

    Shrek

  • 182. Data: 2015-11-11 20:32:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 19:59, Liwiusz wrote:

    > Po prostu niewyginięcie jest w interesie konkretnego człowieka, i nie
    > dorabiaj lewackiej ideologii, że jesteśmy niewolnikami państwa, które
    > nas kupiło i musi dbać.

    Nie musi być lewcka. Może być kapitalistyczna. Z czego będzie żyło
    państwo bez obywateli?

    Shrek.

  • 183. Data: 2015-11-11 20:33:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 20:31, Shrek pisze:

    > Czytam "o co ci chodzi?" I dalej nie wiem.

    Jezu, co za beton. Mam cię uczyć znaczenia słów moje, twoje?

    --
    Liwiusz

  • 184. Data: 2015-11-11 20:35:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 20:33, Liwiusz wrote:

    > Jezu, co za beton. Mam cię uczyć znaczenia słów moje, twoje?

    No masz rację. W powodzi twoich argumentów już się pogubiłem. No więc co
    chciałeś powiedzieć?

    Shrek.

  • 185. Data: 2015-11-11 20:35:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 20:32, Shrek pisze:

    > Nie musi być lewcka. Może być kapitalistyczna. Z czego będzie żyło
    > państwo bez obywateli?

    A po co komu państwo bez obywateli? To jest dopiero lewackie myślenie,
    że nawet jak obywatele wymrą, to będzie istniał jakiś osobny twór "państwo".

    --
    Liwiusz

  • 186. Data: 2015-11-11 20:38:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 20:35, Shrek pisze:

    > No masz rację. W powodzi twoich argumentów już się pogubiłem. No więc co
    > chciałeś powiedzieć?

    Że gubisz się w dyskusji:

    I twoja odpowiedź zupełnie nie na temat:

    > I przecież nie odmawia. Przynajmniej nie z tego powodu.

    Bo dyskusja nie jest o tym, czy teraz odmawia, tylko czy mogło by
    odmawiać tak jak niektórzy postulują.

    --
    Liwiusz

  • 187. Data: 2015-11-11 21:01:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 20:38, Liwiusz wrote:

    > Że gubisz się w dyskusji:

    > I twoja odpowiedź zupełnie nie na temat:

    A możesz napisać co twoja odpowiedź (ta powyżej) ma do tematu dyskusji?
    Argument był taki, że państwo nakazuje zapinać pasy, bo w jego interesie
    jest żeby mniej ludzi na drogach ginęło. Pytałeś jaki jest argument za
    zapinaniem pasów, to ci napisałem.

    > Bo dyskusja nie jest o tym, czy teraz odmawia, tylko czy mogło by
    > odmawiać tak jak niektórzy postulują.

    Którzy? Jak z nimi dyskutujesz, to bądź łaskawy dyskutować z nimi, a nie
    z czapki wrzucasz odpowiedź, o który nikt nie pytał i jesteś zdziwiony,
    że pytają cię "ale o co chodzi", a potem innych od betonów wyzywasz.
    Dyskusja nie jest na temat czy państwo odmawia pomocy i czy powinno, bo
    ten argument w mojej wypowiedzi się nie pojawił wcale. Dyskutujesz ze
    swoim wirtualnym przeciwnikiem - twoja sprawa. Ja tego nie napisałem,
    sprawdziłem również - w tej odnodze też nikt nic takiego nie napisał. Na
    tym kończę, bo bo stare przysłowia mówią, że z różnych powodów nie
    należy prowadzić takich dyskusji;)

    Shrek,

  • 188. Data: 2015-11-11 21:02:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 20:35, Liwiusz wrote:

    > A po co komu państwo bez obywateli? To jest dopiero lewackie myślenie,
    > że nawet jak obywatele wymrą, to będzie istniał jakiś osobny twór "państwo".

    Powoli zaczynasz łapać:P Tylko znowu dyskutujesz z jakimś lewackim
    przeciwnikiem, którego sobie wymyśliłeś:P To nie ja;)

    Shrek.

  • 189. Data: 2015-11-11 22:23:55
    Temat: Re: Kampania zapnij pasy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-11-11 20:14, re wrote:
    > W oby dwu wypadkach zagrażasz wylacznie sobie.
    > ---
    > Nonsens. W jednym przypadku zagrażam sobie a w drugim ktoś mi a ja tylko
    > (co najwyżej!!!) ograniczam skutki tego.

    Oba przypadki róznia sie tylko prawdopodobieństwem, ale oba podnoszą
    ryzyko. Jeden jest oczywisty nawet dla kibola drugie nie bo wymaga
    myślenia i wyobraźni. I całe szczęście bo pozwala to wkroczyć ewolucji.

    > Wiekszośc niezapinaczy pasów to kierownicy beemek, audi i pasków i
    > żuków.
    > A czym jeżdżą kobiety w ciąży ?

    Prawo pozwala im nie zapinać pasów nawet w 126p.

    > Taka luźna, subiektywna obserwacja, możesz ją zignorować. ...
    > Ostatnio wymusiły mi pierwszeństwo ze dwa samochody w mieście. Żaden z
    > nich nie był BMW ani jak wyżej podałeś :-)

    Mnie zaś ostatnio koleś przechodzac na druga strone ulicy zlustrował
    wzrokiem. Nie był kangurem ani też nie miał stokrotki. Myslę że to ma
    tyle samo do rzeczy.

    > Nie jest jeśli powoduje to obciązenie reszty społeczeństwa. To nie jest
    > sprawa prywatna że ktos pobrał z kasy państwa 1mln złotych na leczenie
    > tylko dlatego ze jest debilem i nie zapina pasów bo nie. Ja od jutra
    > zamierzam wpierniczać 4 serniki dziennie i PŁAĆ ZA LECZENIE MOJEJ
    > NADWAGI BO TAK!
    > ---
    > Jakbym miał być rozliczany z jedzenia to na pewno bym się z tego wypisał.

    Przeciez opieka zdrowotna jest obowiązkowa. Przypomnę że nadmierne
    żarcie to jest problem w skali całego społeczeństwa, zerknij na usa. Tam
    ludzie *płacą* za głupotę grubasów. Myślisz że mają na to ochotę? Ja nie
    chce płacić za czyjąś glupotę. Z chęcią płacę za czyjś nieszczęśliwy
    wypadek. Ale nie za głupotę. Całe szczęście niezapinanie pasow jest
    domeną głównie idiotów dzięki czemu każdy z nich przyczynia się do
    podnoszenia IQ społeczeństwa.

    > Nie znam żadnej nie zapinającej pasów. Może cycki się gniotą, nie wiem.
    > ---
    > Rozumiem, że kierowników przepytałeś i zeznali, że kutas a nie tylko że
    > tak sobie wymyśliłeś.

    Czy ja wiem, z moich obserwacji ludzi wynika że jazda bez pasów,
    ruszanie z piskiem z pod spożywczaka, wpierdalanie się wszedzie,
    patologiczna meta, rzucanie kurwami przez CB, szczanie pod murem, marsze
    patriotyczne itd to sposoby na leczenie kompleksów. Różnych. Kutas to
    tylko jeden z nich.

    > Przecież nikt nie odbiera prawa do *ochorny* zdrowia. Jesli jednak nie
    > masz ubezpieczenia prywatnie to lądujesz w kolejce do rehabilitacji. A
    > nie masz bo kosztowalo by majatek bo nie zapinasz pasów. Warto? Może dla
    > niektórych warto że +10 do długości kutasa, choć w gipsie i na wózku.
    > ---
    > Nie lądujemy bo jazda jest generalnie bezpieczna a nie dlatego, że
    > zapinamy pasy, mamy normalnego kutasa i inny samochód niż beemka.

    Jazda bez pasow jest dokładnie tak bezpieczna jak bezpiecznie jedzie
    ktoś z przeciwnego pasa. Ba, możesz stać w miejscu na parkingu i bez
    pasów połamiesz kręgosłup z powodu innego kierownika. Gdybys to ryzyko
    podejmował w izolowanym środowisku to twoja sprawa. Niestety drogi sa
    pełne morderców, pijaków, przygłupów i prawników. Ryzyko jest juz od
    Ciebie zależne tylko w jakims procencie.

    > Co ciekawe w tej dyskusji nie padają argumenty dlaczego *lepiej* jechac
    > bez pasów.
    > ---
    > Znaczy nie dotarł do Ciebie argument o podświadomym podejmowaniu
    > większego ryzyka w związku z zapiętymi pasami.

    Bo go nie podejmuje a jeżdzę w pasach i w h.. poduszek. Prawdopodobnie
    to świadome ryzyko podejmują te same ćwoki od rzucania kurwami przez CB.
    Nie bardzo rozumiem dlaczego argument za patologicznym zachowaniem
    miałby być argumentem przeciw normalnemu używaniu.

    > Tym bardziej mam wrażenie że mamy do czynienia z problemem
    > nadętego debilizmem ego.
    > ---
    > Nie chcesz wiedzieć co ja o tym sądzę.

    Zmartwię cie, NIKT nie chce wiedzieć co sadzisz o czymkolwiek, jesteś
    podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
    upośledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.

  • 190. Data: 2015-11-11 22:31:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    podobnie jak ja jeszcze jednym żalosnym internetowym trollem w dodatku z
    upośledzonym cytowaniem. Naprawdę nikt nie chce wiedzieć.
    Dobra, dobra, spierdalaj w podskokach jak nie interesuje Cię co inni piszą