  • 31. Data: 2015-11-12 06:34:53
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.11.2015 02:43, RadoslawF wrote:
    o tak naprawdę chodzi o te osiem milionów "Budżet akcji wynosi ok.

    > Nie ma sensu robienie czegokolwiek dla samego robienia.

    A to już zależy dla kogo:P

    > Robić się powinno to co jest potrzebna a nie dla udowodnienia
    > że samemu jest się potrzebnym.

    Ano powinno. Ale w praktyce w większosci korporacji wygląda to inaczej.
    A państwo też jest taką korporacją.

    > A dane o kosztach z artykułu w sieci który google podało.

    A to zależy jak to liczyć. Bo np policjantom przecież płacone jest czy
    się stoi czy się leży. Radiowozy też przecież i tak by się amortyzowały.

    Shrek.

  • 32. Data: 2015-11-12 06:36:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 23:00, Budzik wrote:

    > Gwoli scisłosci to przestepca sie jest dopiero powyzej 0,5...

    Wiem, natomiast we wszelkich kampaniach społecznych i środkach przekazu
    robi się wszystko, żeby ten z 0,2 też był postrzegany za przestępcę.

  • 33. Data: 2015-11-12 07:38:36
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Jak sie tankuje za 50zł to wtedy sie wiecej przejedzie?
    > U ruskich czy na białorusi płaci sie włosami a nie pieniedzmi?

    A o czym świadczy tankowanie za 50zl?

    > Poza tym teza była taka, ze połowa ludzi jest niewypłącalna.
    > Z daleka ludzie jezdza do tych ruskich?

    Blisko, reszta kupuje od kontrabandy :P

  • 34. Data: 2015-11-12 09:03:36
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 11.11.2015 14:00, Budzik wrote:

    >Bardzo optymistycze założenie.

    >A tak swoją drogą to debilami są nasi prawodawcy, którzy robią przestępców
    >z ludzi, którzy w normalnym kraju byliby uznani za trzeżwych

    Mieszając byty (niebezpieczna jazda po pijaku vs promile ustawowe),
    delikatnie przesuwasz uwagę od sedna i de facto usprawiedliwiasz w jakiś
    pokraczny sposób zabójców i ich otoczenie. No ale fakt, do debili nic nie
    trafi.

  • 35. Data: 2015-11-12 09:06:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    na ** p.m.s ** FALCOX1000 pisze tak:

    >Na początku tego roku kiedy myślałem o wyjeździe do Norwegii próbowałem
    >jeździć 80km/h.

    >Można dostać szału.

    Podobno da sie leczyć.

  • 36. Data: 2015-11-12 14:36:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >Widzisz w mieście i na autostradzie ale na głębokiej wsi to nie byles
    >chyba nigdy.
    >Poczytaj sobie jaki udzial w sprzedazy maja stare samochody (8/10 z
    >drugiej reki bylo bitych) i ilu letnie a jaki nowe i kto je kupuje.
    >Tak, tak firmy :)

    Co nadal nie zmienia faktu, ze kierowcy jakos je kupili i za paliwo
    placa.
    Owszem - wielu na nowsze nie stac, ale na starsze stac :-)

    A tak mi sie cos kojarzy, ze sredni wiek samochodow w Polsce nie
    odbiega jakos specjalnie od Danii.

    Dodaj 200% podatku i nawet bogaty Dunczyk staje sie "niewyplacalny"
    :-)

    J.

  • 37. Data: 2015-11-12 15:13:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 12.11.2015 09:03, Ghost wrote:

> [...]
    > delikatnie przesuwasz uwagę od sedna i de facto usprawiedliwiasz w jakiś
    > pokraczny sposób zabójców i ich otoczenie. No ale fakt, do debili nic

    Chciałbym tylko podkreślić, że to nie ja mieszam, a ustawodawca. Choćby
    nakładając karę wyższą za 0,2-05, co w cywilizowanych krajach jest jak
    najbardziej dopuszczalne, wyższą niż za spowodowanie kolizji (a często i
    wypadku). I co ja sobie o tym myślę, też nie ma specjalnie znaczenia.
    Ważne jest co myśli społeczeństwo. A odbiór jest taki jak napisałeś powyżej.

    Shrek.

  • 38. Data: 2015-11-12 16:09:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Ghost pisze tak:

    > Podobno da sie leczyć.

    Nie wierz temu lekarzowi.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 39. Data: 2015-11-12 19:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > A o czym świadczy tankowanie za 50zl?

    O nieumiejetnosci logicznego myslenia, o braku poszanowania własnego czasu,
    o braku umiejetbnosci planowania (wiecej zatankuje, to bede wiecej
    jezdzic), wreszcie być moze o tym, ze kupiło sie samochód na ktory
    cżłowieka nie stać.

    > Blisko, reszta kupuje od kontrabandy :P

    A te wszystkie BP. ornely, statoile puste stoją i niszczeją. Fajnie.
    Bajkowo... :)

  • 40. Data: 2015-11-12 20:33:23
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 06:36, Shrek pisze:

    > Wiem, natomiast we wszelkich kampaniach społecznych i środkach przekazu
    > robi się wszystko, żeby ten z 0,2 też był postrzegany za przestępcę.

    Gwoli ścisłości - *pijanym mordercą*

    --
    Hinek