  • 21. Data: 2015-11-11 15:42:51
    Temat: Re: Kampania schowaj mu kluczyki
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Tak, tak, widze to na drogach, auta coraz drozsze, lepsze, szybsze a ze
    > gorsze od zachodniej czesci europy to inna sprawa.
    > Nie zmienia to faktu, ze ani kierowcy nie wygladaja na niewypłacalnych ani
    > tym bardziej paliwo tankowane nie jest nic tansze czy bardziej smietnikowe
    > od tego na zachodzie.

    Widzisz w mieście i na autostradzie ale na głębokiej wsi to nie byles
    chyba nigdy.
    Poczytaj sobie jaki udzial w sprzedazy maja stare samochody (8/10 z
    drugiej reki bylo bitych) i ilu letnie a jaki nowe i kto je kupuje.
    Tak, tak firmy :)

  • 22. Data: 2015-11-11 17:31:52
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 11 Nov 2015 07:59:30 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >To ten kraj gdzie po pijaku się na rowerach jeżdzi?;)

    Ten, co po 16 możesz iść spać. Bo wódy nie kupisz ;) To i po pijaku
    ciężko jeździć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2015-11-11 17:33:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 15:03, Shrek pisze:

> [...]
    > jak swinia, przez co całe sprawa się rozmywa. Bo przecież jazda z 0,3
    > skrajnym debilizmem nie jest, skoro w bardziej cywilizowanych krajach
    > tacy sami kierowcy za debili uważanie nie są. A skoro nie pozwala się na
    > normalne zachowania, to powstaje przyzwolenie społeczne na łamanie tego
    > debilnego prawa. A potem rozciąga się to na bardziej drastyczne przypadki.
    >
    > Jazda do 0,5 jak i na rowerze powinna być tolerowana jak w normalnych
    > krajach. U nas robi się z takich ludzi przestępców, więc wszyscy wiedzą,
    > że w walce z "pijanymi kierowcami" tak naprawdę nie chodzi o

    Bo tak naprawdę chodzi o te osiem milionów "Budżet akcji wynosi ok.
    8,4 mln zł." które się wyda przez zaprzyjaźnione firmy.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-11-11 17:49:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > Poczytaj sobie jaki udzial w sprzedazy maja stare samochody (8/10 z
    > drugiej reki bylo bitych) i ilu letnie a jaki nowe i kto je kupuje.

    Standardowe pytanie na tej grupie, jakie dobre auto kupić za
    xxx gdzie iksy to suma przeważnie między 5 a 8 tysięcy.
    W mieście też jest masa wraków ale tradycyjnie wzrok
    przyciągają rzadkie i drogie sprzęty. Tych za kilka tysięcy
    nie zauważamy.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-11-11 18:35:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.11.2015 17:33, RadoslawF wrote:

    > Bo tak naprawdę chodzi o te osiem milionów "Budżet akcji wynosi ok.
    > 8,4 mln zł." które się wyda przez zaprzyjaźnione firmy.

    NIe wydaje mi się, żeby chodziło o te 8,5 bańki (skąd te dane, i co
    obejmują?) Po prostu trzeba coś robić, ale tak, zeby nie zrobić, bo
    będzie jak w dowcipie o prawniku i synie.

    Shrek

  • 27. Data: 2015-11-11 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > skoro nie pozwala się na normalne zachowania, to powstaje przyzwolenie
    > społeczne na łamanie tego debilnego prawa. A potem rozciąga się to na

    Gwoli scisłosci to przestepca sie jest dopiero powyzej 0,5...

  • 26. Data: 2015-11-11 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Widzisz w mieście i na autostradzie ale na głębokiej wsi to nie byles
    > chyba nigdy.

    I co? Na tej głebokiej wsi ludzie jezdza samochodami na wode czy jednak w
    tej swojej niewypłacalnosci kupuja paliwo?

  • 28. Data: 2015-11-11 23:46:18
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 11.11.2015 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > I co? Na tej głebokiej wsi ludzie jezdza samochodami na wode czy jednak w
    > tej swojej niewypłacalnosci kupuja paliwo?

    Kupuja za 50zł, inni jada na bialorus albo do ruskich.

  • 29. Data: 2015-11-12 02:43:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-11-11 o 18:35, Shrek pisze:

    > NIe wydaje mi się, żeby chodziło o te 8,5 bańki (skąd te dane, i co
    > obejmują?) Po prostu trzeba coś robić, ale tak, zeby nie zrobić, bo
    > będzie jak w dowcipie o prawniku i synie.

    Nie ma sensu robienie czegokolwiek dla samego robienia.
    Robić się powinno to co jest potrzebna a nie dla udowodnienia
    że samemu jest się potrzebnym.
    A dane o kosztach z artykułu w sieci który google podało.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-11-12 03:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Kupuja za 50zł, inni jada na bialorus albo do ruskich.

    Jak sie tankuje za 50zł to wtedy sie wiecej przejedzie?
    U ruskich czy na białorusi płaci sie włosami a nie pieniedzmi?

    Poza tym teza była taka, ze połowa ludzi jest niewypłącalna.
    Z daleka ludzie jezdza do tych ruskich?