  • 1. Data: 2011-03-14 16:14:05
    Temat: Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Ile czasu sie jedzie ze Kamienia Pomorskiego do Slupska bo mi zumi
    pokazuje 180 km i 3:21 godziny jazdy.

    W 2:15 da rade?

  • 2. Data: 2011-03-14 22:24:27
    Temat: Re: Kamien Pomorski <> Slupsk - ila czasu sie jedzie?
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ile czasu sie jedzie ze Kamienia Pomorskiego do Slupska bo mi zumi
    > pokazuje 180 km i 3:21 godziny jazdy.
    >
    > W 2:15 da rade?

    Do Płotów w mniej niż godzine,
    Do Koszalina w godzine,
    Do Słupska w godzine.
    Jeśli w nocy i mocno pociskając masz szanse. Tylko masa zwierzaków w nocy
    wyłazi, łatwo coś trafić.
    Za dnia nie ma szans, chyba ze nie zwalniasz ponizej 100 i łykasz wszystko
    jak leci bez zająknięcia.

    Jacek

  • 3. Data: 2011-03-15 07:34:54
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-03-14 16:14, fReLuZ pisze:
    > Ile czasu sie jedzie ze Kamienia Pomorskiego do Slupska bo mi zumi
    > pokazuje 180 km i 3:21 godziny jazdy.
    >
    > W 2:15 da rade?

    Czyli za dnia w ile do przejechania?

  • 4. Data: 2011-03-15 07:35:41
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

> [...]
    > nocy wyłazi, łatwo coś trafić.
    > Za dnia nie ma szans, chyba ze nie zwalniasz ponizej 100 i łykasz

    Czyli za dnia w ile sie to przejezdza srednio?

  • 5. Data: 2011-03-15 20:20:48
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Czyli za dnia w ile sie to przejezdza srednio?

    3 godziny plus korki w Koszalinie.
    W piątki jest gorzej, masa niemców objeżdza swoje wschodnie włości tempem
    spacerowym.
    Paliwo droższe więc polscy emeryci jeżdzą już wolniej od cięzarówek i tworzą
    sie tasiemce po horyzont.
    Jedyny odcinek dwupasmówki masz w samym Koszalinie.

    Jacek