  • Data: 2011-11-03 14:05:02
    Temat: Re: Kamerka na motocykl pytan kilka.
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.11.2011 Kopyt <p...@u...to> napisał/a:

    > No fajnie -- jakosc w porzo. Podaj prosze przyklad takiego zestawu (jaki
    > model kamery, jaki obiektyw), bedzie jak znalazl jako punkt startowy
    > poszukiwan.

    Nie jestem niestety na bieżąco z takim sprzętem. "Dawno" temu było
    kilka modeli szajsunga z serii SC-X z numerkami 1XX, 2XX, 3XX np:
    <http://helmetcameracentral.com/2006/02/04/samsung-s
    c-x210l-hands-free-helmet-camera-camcorder/>
    <http://voicerecognitionsoftware.co/samsung-sc-x300l
    -flash-memory-divx-camcorder-with-10x-optical-zoom-a
    nd-wired-external-camera/>
    Ale to już nie sprzęt na dzisiejsze czasy. Tym niemniej do mocowania
    w dziwnych miejscach, taki obiektyw na kablu jest bdb rozwiązaniem.

    Może ze względu na obecną miniaturyzację da się kupić małą kamerę
    z wyświetlaczem i sterowaniem na kablu. Sam do takich zastosowań
    szukał bym właśnie takich rozwiązań, aby uniknąć eksperymentów
    z doborem odpowiedniego miejsca mocowania.

    --
    kakmaratgmaildotcom