  • 1. Data: 2011-01-02 19:31:00
    Temat: Kamerka na USB przy słabym oświetleniu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Potrzebna mi kamerka, która będzie miała mało szumów i w miarę dobrej
    jakości obraz przy rozdzielczości co najmniej 320x240, maksymalnie
    640x480. Podłączona będzie przez USB 1.1 więc nie potrzeba więcej, nie
    potrzeba też dużej ilości klatek na sekundę. Dobrze by było, jakby
    kamerka ta w nocy mając dodatkowe zewnętrzne podświetlenie IR również
    ładnie wyświetlała obraz.
    Jakość zwykłej czarno białej kamery CCTV za ~100 zł z alledrogo jest
    wystarczająca.

  • 2. Data: 2011-01-02 21:48:23
    Temat: Re: Kamerka na USB przy słabym oświetleniu
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BQB pisze:
> [...]
    > ładnie wyświetlała obraz.
    > Jakość zwykłej czarno białej kamery CCTV za ~100 zł z alledrogo jest
    z praktyki, to ja bym Ci polecił karte tv za 3 dychy i kamere cctv jaką
    chesz....
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-01-02 22:17:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-01-02 22:48, ToMasz pisze:
    > z praktyki, to ja bym Ci polecił karte tv za 3 dychy i kamere cctv jaką
    > chesz....

    Do laptopa nie wcisnę tej karty, a pewnie na USB, to kosztuje takie
    pieniądze, że się nie opłaca, poza tym USB 1.1 i taka karta, to raczej
    kiepskie rozwiązanie, choć może się nie znam na tym.