  • Data: 2011-10-06 23:34:36
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nie dała mu mandatu bo
    > rzekomo wolno było mu cofać...
    Ale należał mu się mandat za spowodowanie kolizji

    Ubezpieczalnia jego twierdzi,
    > że teraz gościu się do nich wykręca, że wcale nie minął swojego
    > skrętu że zatrzymał się normalnie bo ktoś przed nim stanął

    To najprawdopodobniej w ubezpieczalni go namówili do zmiany zeznań

    i że
    > się nie cofał tylko że ja mu wjechałem w tyłek... I dupa zbita.
    > W raporcie policyjnym jest wpisane że twierdził do policjanta
    > że cofał do skrętu ale najwyraźniej mają to w nosie...

    Ważne jest, że w raporcie jest wpis że cofał, tylko może nie
    dopilnowałeś żeby policjant wpisał że cofając uderzył a nie Ty wjechałeś
    w cofający samochód. Jeśli jest napisane w raporcie że kierowca TIRa
    uderzył a nie Ty to ubezpieczalnia nie ma nic do gadania, jak chcą się
    wykręcić to filmu z kamerki również nie wezmą pod uwagę bo nie muszą.
    Tak naprawdę masz problem wyłącznie z ubezpieczycielem ale oni mogą
    tylko liczyć na to że się poddasz bo nie mają argumentów tylko robią
    próbę sił.

    Wygląda również że nie przycisnąłeś TIRowca do spisania na miejscu przy
    policji oświadczenia dla Ciebie o sprawstwie wypadku, teoretycznie można
    je odwołać ale w połączeniu z raportem policji to praktycznie
    niemożliwe. Kamera kamerą ale póki co trzeba jeszcze pamiętać o
    papierach, warto wozić ze sobą gotowy formularz wypadkowy to się o
    niczym nie zapomni i będzie łatwiej załatwić sprawy niż przy pomocy
    pliku .avi którego bez ekspertyzy nikt nie uzna.