  • 1. Data: 2015-12-12 16:30:42
    Temat: Kamera cofania po wifi, czujniki czy coś innego?
    Od: z <...@...pl>

    Starzeje się i zaczynam być wygodny.
    Na początku myślałem o czujnikach cofania
    Ale tak googluje i widzę kamery po wifi np.
    http://allegro.pl/kamera-cofania-dnt-w-tablicy-wifi-
    na-smartfona-fv-i5849873968.html
    Czy to będzie działać?
    Mam już smartfona z nawigacją na androidzie (Galaxy S2) który na dobrą
    sprawę mógłby być na stałe zainstalowany w aucie :-)

    PS. Zasilanie do kamery Do podświetlenia tablicy na stałe czy z cofania?

  • 2. Data: 2015-12-13 00:07:21
    Temat: Re: Kamera cofania po wifi, czujniki czy coś innego?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czy to będzie działać?
    > Mam już smartfona z nawigacją na androidzie (Galaxy S2) który na dobrą
    > sprawę mógłby być na stałe zainstalowany w aucie :-)

    Pomyśl wsiadasz do auta, spieszy Ci się. Kluczyk, brum brum,
    wsteczny.... widzisz obraz? Tego samsunga masz cały czas włącznego? Jak
    go przestawisz na kamere cofania? Odblokuj ekran/przewiń palcem, kliknij
    w ikonkę? Bo jeśli tak, to gadżet nie urządzenie.

    Zastanów się nad prawdziwą kamerą cofania, czyli system pal (cctv),
    kamera daje odbicie lustrzane (Bez tego to sobie możesz....) i monitor w
    lusterku. razem 150zł. mam, chwalę sobie, chociaż kąty obiektywu
    mogłbyby być większe.
    > PS. Zasilanie do kamery Do podświetlenia tablicy na stałe czy z cofania?
    z cofania. mnie "cofanie" włącza kamere i monitor

    ToMasz

    Ps
    Zacznij od wybrania miejsca na kamere. tablica nie jest idealnym
    rozwiązaniem, widać ją, (złodzieje) i kurzy się

  • 3. Data: 2015-12-13 12:00:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-13 o 00:07, ToMasz pisze:

> [...]

    Trochę jeszcze poczytałem :-)

    Te droższe modele (i przy odrobinie szczęścia) działają automatycznie.
    Po włączeniu wstecznego aplikacja się sama odpala i pokazuje obraz z
    kamery.
    Zakładam że smartfon zawsze w pogotowiu. Taki mam nawyk żeby chociaż
    baterię chwilę podładować :-)
    Jako że mam takie urządzenie do celów multimedialnych (szkoda sprzedać
    za grosze) to może nawet być na stałe w aucie.

    Kwestia jest taka czy szybkość działania tego będzie wystarczająca.
    Czy zwykłe czujniki parkowania z diodami i brzęczykiem lepiej się sprawdzą?

    > Zacznij od wybrania miejsca na kamere. tablica nie jest idealnym
    > rozwiązaniem, widać ją, (złodzieje) i kurzy się

    To gdzie? Za tylną szybą? Yaris I