  • 1. Data: 2015-01-18 16:33:45
    Temat: Kamera cofania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym do busa założyc kamere cofania.

    Co polecacie?
    Widze ze sa w ofercie kamery z didodami ir, kamery wbudowane w ramke
    tablicy, osobno elemty, zestaewy itp.

    Możecie polecic jakis sprawdzony zestaw?

  • 2. Data: 2015-01-18 22:00:04
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-18 16:33:45 niejaki Budzik napisał:
> [...]
    > tablicy, osobno elemty, zestaewy itp.
    >
    > Możecie polecic jakis sprawdzony zestaw?

    sprawdzone to są waeco ale cię nie stać (mało kogo stać zresztą ;))

    a z niesprawdzonych to jeden ch.. - wszystko chińszczyzna

    ale generalnie unikaj kamerek z diodami ir - gówno dają a jak jest już
    szaro to zaczynają oślepiać obiektyw i już nic konkretnie nie widać

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2015-01-19 00:15:22
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-18 22:00, p0li wrote:

> [...]
    >
    > ale generalnie unikaj kamerek z diodami ir - gówno dają a jak jest już
    > szaro to zaczynają oślepiać obiektyw i już nic konkretnie nie widać

    p0li - ja mam z kamere diodami led (4szt) i nie odnotowalem takich
    problemow jak piszesz.
    Przy diodach led - wg opisu producenta - wystarczy 1lx i faktycznie w
    nocy nawet widac, tyle ze wowczas obraz jest czarnobiały z poświatą
    zieloną. Jak dodatkowo wlacze swiatla cofania to juz pelny kolor - nawet
    nocą. Zadnych oslepien, etc.

    Kamera montowana jest osobno - w miejsce fabrycznie do tego
    przystosowane. Zestaw dedykowany do Outlandera - koszt kamery ok 250pln.
    Firmy/producenta nie pamietam - ale pewnie jak wszystkie tego typu
    kamerki wyprodukowane w ChRL. Rozrzut cenowy jest spory, wiec pewnie
    'cena nie bierze sie znikad'.

  • 4. Data: 2015-01-19 00:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

> [...]
    > nocy nawet widac, tyle ze wowczas obraz jest czarnobiały z poświatą
    > zieloną. Jak dodatkowo wlacze swiatla cofania to juz pelny kolor - nawet

    Ale p0li pisał o diodach Ir.

    > Kamera montowana jest osobno - w miejsce fabrycznie do tego
    > przystosowane. Zestaw dedykowany do Outlandera - koszt kamery ok 250pln.

    Sama kamera? Czy zestaw?

  • 5. Data: 2015-01-19 01:05:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-19 00:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > Ale p0li pisał o diodach Ir.

    sorry - chodziło mi o diody Ir, a nie led

    > Sama kamera? Czy zestaw?

    sama kamera (zestaw z kabelkami). Kamera wyglada jak kostka montowana w
    pod uchwyt otwierania tylnej klapy (przygotowane gniazdo)
    Tak to wyglada (jak powiekszysz zdjecie, to na rogach zobaczysz diory IR):
    https://www.dropbox.com/s/9fcsamz2ai18w8v/kamera01.j
    pg?dl=0

  • 6. Data: 2015-01-19 01:23:45
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-01-19 01:05:47 niejaki AL napisał:
> [...]
    > pod uchwyt otwierania tylnej klapy (przygotowane gniazdo)
    > Tak to wyglada (jak powiekszysz zdjecie, to na rogach zobaczysz diory IR):

    jeśli kamera ma obiektyw i diody osobno to może nie być poświaty

    jeśli jest coś w ten deseń:
    http://www.oto.to/gallery/albums/album02/27112011645
    _G.jpg
    to diody oślepiają obiektyw

    i tych kamerek nie polecam

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2015-01-19 10:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

> [...]
    > w pod uchwyt otwierania tylnej klapy (przygotowane gniazdo)
    > Tak to wyglada (jak powiekszysz zdjecie, to na rogach zobaczysz diory

    Kupowałes na allegro czy dzies w sklepie stacjonarnym?

    Ogólnie to złej widocznosci w nocy sie nie boje, bo pewnie i tak bede
    montował dodatkowe oswietlenie ledowe właczane razem z wstecznym.

  • 8. Data: 2015-01-19 12:50:57
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-19 10:59, Budzik wrote:

    > Kupowałes na allegro czy dzies w sklepie stacjonarnym?

    w sklepie internetowym (musiałbym poszukać w jakim, ale niewątpliwie
    podobne zestawy beda na portalach aukcyjnych.
    To byl zestaw dedykowany do konkretnego modelu (czyli mial odpowiadac
    parametrom oryginalnego zestawu)