  • 11. Data: 2011-07-17 21:20:25
    Temat: Re: Kamera cofania
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BartekK pisze:
    > A może podasz jakie auto? to będzie łatwiej coś wymyślić.
    sory. Xsara 1 kombi

    > 4.3" to mało.. Zwłaszcza że większość takich wyświetlaczy to marne
    > ciemne lcd 320x240pix, z bardzo marnym obrazem i słupek czy coś możesz
    > przegapić równie malowniczo jak na czujnikach cofania.
    kamera PAL, wiec ona jest wąskim gardłem. Choć wspomniane 320p to
    jeszczemniej niż pal. Tak czyinaczej w ruchu zauważe coś grubszego niż 1
    piksel :)

    ToMasz

  • 12. Data: 2011-07-17 21:55:04
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-17 19:53, MZ pisze:

    > Zerknij na to albo coś podobnego, chinszczyzna, ale idea słuszna
    >
    > http://allegro.pl/monitor-do-kamery-cofania-w-luster
    ku-wstecznym-i1715396362.html

    > Do tego zasilanie podpinasz przez przełącznik biegu wstecznego (ten
    > który włącza lampę cofania) i teoretycznie! masz fajny zestaw. Pod
    > warunkiem że toto zapamiętuje ostatnie źródło sygnału i zawsze będzie
    > brał sygnał z kamery.

    moim zdaniem to dobre dla kogoś, kto używa zwykłego lusterka, ja mam
    panoramiczne i nie wyobrażam sobie bez niego jeździć kombiakiem.

  • 13. Data: 2011-07-18 01:15:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > moim zdaniem to dobre dla kogoś, kto używa zwykłego lusterka, ja mam
    > panoramiczne i nie wyobrażam sobie bez niego jeździć kombiakiem.

    Ciekawe, co byś sobie zamontował w tirze -- łazienkowe?

  • 14. Data: 2011-07-18 09:18:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-18 01:15, to pisze:
    > begin Olo

    > Ciekawe, co byś sobie zamontował w tirze -- łazienkowe?

    Wpędzasz sporą część grupy w alkoholizm. Wiesz o tym?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-07-18 11:40:28
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-18 01:15, to pisze:
    > begin Olo

    > Ciekawe, co byś sobie zamontował w tirze -- łazienkowe?

    Kup sobie takie lusterko a gwarantuję, że nie założysz już nic innego.
    A co do twojego pytania - smutne.

  • 16. Data: 2011-07-18 14:33:33
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Wpędzasz sporą część grupy w alkoholizm. Wiesz o tym?

    I tak nigdy nie dało się czytać jej na trzeźwo. ;-)

  • 17. Data: 2011-07-18 19:10:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 17 Jul 2011 23:15:46 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Ciekawe, co byś sobie zamontował w tirze -- łazienkowe?

    Ba, u mnie wcale nie ma wewnętrznego wstecznego lusterka. I muszę z
    tym żyć :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-07-19 00:48:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > Kup sobie takie lusterko a gwarantuję, że nie założysz już nic innego.

    Wątpię. :> Poza tym wstydziłbym się z czymś takim jeździć. ;)

    > co do twojego pytania - smutne.

    Wydawało mi się raczej wesołe. Żarty Cię smucą?