  • 21. Data: 2015-04-01 22:03:13
    Temat: Re: Kamera
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.04.2015 o 21:37, Uncle Pete pisze:
    > prześwietlone. Ale generalnie nie jest źle. W tych kamerkach brakuje mi
    > tylko przycisku blokującego bieżący kawałek nagrania przed skasowaniem.

    Przeciez jest.

  • 22. Data: 2015-04-01 22:08:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Trochę ponad 200 zł - właśnie G1W.

    A poniżej 200?

  • 23. Data: 2015-04-01 23:50:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.04.2015 o 08:29, lleeoo pisze:
    > W zeszłym tygodniu miałem sytuację z gościem który blokował możliwość
    > zjazdu na prawy pas na zwężce a obtrąbiony skopał mi bok auta.
    > Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
    > jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?

    nie. ale powinna kosztować coś około 50 usd i upewnij się że w środku
    jest Novatek NT96650. Jak chcesz coś lepszego to musisz wywalić sporo
    więcej kasy.... tak drugie tyle a może i więcej.

    ToMasz

  • 24. Data: 2015-04-02 01:04:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 01 Apr 2015 22:03:13 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:

    >Przeciez jest.

    Dokładnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 25. Data: 2015-04-02 01:08:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 22:08:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A poniżej 200?

    Też G1WH, ale bezpośrednio z Chin przez Aliexpress :)

  • 26. Data: 2015-04-02 07:56:11
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-01 08:29, lleeoo wrote:
> [...]
    > Cała sytuacja przyspieszyła decyzję o zakupie kamerki, znalazłem G1WH
    > jednak mam pytanie czy jest coś lepszego w tym przedziale cenowym?
    trzeba było w afekcie skopać mu nos.

  • 27. Data: 2015-04-02 11:42:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Dokładnie. W czasie nagrania przyciskasz przycisk 'menu'.

    O, fajnie, dzięki, nie ma tego w instrukcji, którą dostałem.

  • 28. Data: 2015-04-02 11:43:57
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-01 22:03, neoniusz wrote:

    > Przeciez jest.

    W instrukcji, którą dostałem razem z kamerką, nic o tym nie było. Nawet
    zdziwiłem się, że brakuje tak podstawowej funkcji.

  • 29. Data: 2015-04-02 17:00:39
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Thursday, April 2, 2015 at 11:42:21 AM UTC+2, Uncle Pete wrote:

    > O, fajnie, dzięki, nie ma tego w instrukcji, którą dostałem.

    A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

    Tak mowi ta instrukcja:
    https://dashcamtalk.com/cams/g1w/G1W%20User%20Manual
    .pdf

    3. strona - "How to record video"

    i u mnie tez tak jest.

  • 30. Data: 2015-04-02 22:15:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A wlasciwie to przycisk "mode" ;)

> [...]

    Dzięki, mam zupełnie inną instrukcję, z opisem tylko ustawień.
    Sprawdziłem i okazało się, że przycisk "Mode" w mojej kamerce włącza i
    wyłącza mikrofon (jeszcze jedna nieudokumentowana funkcja ;)). Natomiast
    zablokować nagranie można przyciskiem "Menu".