  • 41. Data: 2018-01-19 17:14:41
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-19 o 14:39, viktorius pisze:

    > PS.
    > Mi rozrząd przeskoczył...

    Takich Yeti tu już kilku było ale zwolennicy teorii ze nie ma
    prawa przeskoczyć przy odpalaniu na pych czy zaciąg tego skrzętnie
    nie dostrzegają.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2018-01-19 17:18:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2018 o 14:39, viktorius pisze:

    > PS.
    > Mi rozrząd przeskoczył...

    Przy odpalaniu czy po prostu nie wiesz kiedy?

    Shrek

  • 43. Data: 2018-01-19 18:52:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na kilka miliardow samochodow jakie sa na Ziemi w tym czasie co Tobie przeskoczyl
    rozrzad bylo kilka przypadkow ze wyrwana z gwintu swieca kogos zabila. Miales pecha a
    jednoczesnie farta ze swieca zabila kogos innego.

  • 44. Data: 2018-01-19 19:52:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 17:14 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Takich Yeti tu już kilku było ale zwolennicy teorii ze nie ma
    > prawa przeskoczyć przy odpalaniu na pych czy zaciąg tego skrzętnie
    > nie dostrzegają.

    Skąd pasek rozrządu wie, że wał napędzany jest "pychem"?

    TG

  • 45. Data: 2018-01-19 20:00:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Ale ... jakiego konkretnie pana Mietka masz na mysli ?
    > Z kablami "instalacyjnymi" czy "spawalniczymi" ?

    pana Mietka z charyzmą ;)

    Myślisz kabel i od razu staje przed oczami odpowiednia hurtownia.
    Wszyscy wokół zbankrutowali a oni trwają.

    > Obsluga jednak strasznie upierdliwa. Krokodyle lepsze :-)

    Widły wsadzić pod motylek? No w sumie zimno w palce ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 46. Data: 2018-01-19 20:37:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 18 Jan 2018 23:17:12 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Kontenerowiec z Chin przypłynął
    > Prostowniki podobne jak w lidlu w Biedronce widziałem i bodajże w Netto
    > Podejrzewam ze te sieci marketów jakieś wspólne zamówienia robią bo wielokrotnie
    zauważyłem w jednym czasie takie same produkty różniące się tylko naklejkami

    Raczej była dobra cena u jakiegoś Chińskiego producenta.
    Każda z sieci znajduje ofertę niezależnie i robi zamówienie.

  • 47. Data: 2018-01-19 20:39:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 19 Jan 2018 01:46:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jakby kto szukal:
    > w Lidlu kabelki z podswietleniem LED i 10mm^2, i wyglada na to, ze
    > tyle jest, a to w zasadzie wystarczy.
    > Tamze prostownik z funkcja "rozruchową", ale 75A ... troche malo.

    Na nowoczesne auto (wtrysk paliwa + rozrusznik z przekładnią) powinno
    wystarczyć.

  • 48. Data: 2018-01-19 21:46:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Skąd pasek rozrządu wie, że wał napędzany jest "pychem"?

    Było.
    A jak nie potrafisz znaleźć to poproś kogoś dorosłego.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2018-01-19 23:06:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bylo ze pasek nie wie.

  • 50. Data: 2018-01-20 16:00:23
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Kris wrote:

    > czasami sam swoim autem

    Jakim autem?
    Ty jesteś myślicielem kolego.
    Myślisz, że masz auto a masz tylko 1,9jtd

    Pozdr. Tw.