    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Date: Fri, 19 Jan 2018 14:39:39 +0100

    W dniu 2018-01-19 o 14:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jakies podobne mam wrazenie, ale wrocmy to meritum - teraz juz nie mam
    > malucha, tylko duze kombi, do pchania to trzeba ze trzech ludzi, a do
    > zapalenia pewnie mala gorka by sie przydala :-(
    >
    > A w dodatku tyl łapie brud - nie smialbym nikogo prosic o pomoc w pchaniu.
    > Chyba, ze wozilbym zestaw rekawic roboczych.

    No właśnie, samochody ciężkie, byle kto nie pchnie.
    Że brudne, da się jakoś sprawę załatwić, szmata, rękawice, jakoś przejdzie.
    Do tego dołóż jeszcze że blacha teraz wiotka, jak ktoś już pchnie, to
    jak nie trafi w mocny punkt karoserii, to pamiątkę z pchania będziesz
    mieć z tyłu.

    Pozatym jak aku padnięte na zero, to elektryczna pompa paliwa nie ruszy,
    ciśnienie się w układzie paliwowym nie zrobi, cewka wtryskiwacza się nie
    otworzy i z odpalania na pych nici.
    Trochę prądu w aku nawet do odpalenia na pych potrzeba niestety, auta
    już nie są mechaniczne jak maluch.

    PS.
    Mi rozrząd przeskoczył...

    --