  • Data: 2011-05-05 15:41:03
    Temat: Re: Kable do klem.
    Od: "Iglo" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał \HoMMeR\ Paszek <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):

    > Nie chce straszyć, ale sprawdź łączenie podłogi bagażnika z wewnętrznymi
    > nadkolami, tam prawie zawsze jest ogrom rdzy.
    > Trzeba na to zwracać szczególną uwagę, bo tylna belka jest mocowana
    > tylko do podłogi.

    Jest trochę, lewa strona jakoś się trzyma, ale z prawej jest gorzej. Jak się
    ociepli zrobię wstawki z blachy i jakoś zabezpieczę w ramach popołudniowych
    zabaw motoryzacyjnych. Na szczęście tylna belka w miarę świeżo po regeneracji
    więc choć ten problem z głowy. Szukając toczydła za 3 koła napotykałem na
    takie przegnite truchła, że te trochę w bagażniku to cud miód :-). Najgorsze
    były Fiesty i Corsy, francuzy stosunkowo najlepiej się trzymały, choć
    polowałem na Twingo (miałem już 2, więc wiedziałem co w trawie piszczy) to
    jednak zdecydował stan konkretnego egzemplarza. To Saxo z 98r miało przeguby
    na wykończeniu i drążek biegów latał jak chochla w grochówce. Cóż, półosie
    nowe, jakieś simmeringi ,płyny, jakieś gumki w zawiasie, 2 opony, urwana
    antena, zatarte, zardzewiałe zawiasy... Wiadomo. Nie jest lekko. Jeszcze
    zamknąć sprawę akumulatora i założyć centralny zamek i jako dojazdówka do wsi
    i na targ 2 razy w tygodniu jak znalazł.. A na zimę jak wrócimy do DC to
    pewnie zostanie na działce do wiosny :-).