  • 11. Data: 2011-11-15 10:57:12
    Temat: Re: Kabel sieciowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    _ąćęłńóśżź. napisa?(a):

    > Tylko łuki łagodne rób, lub puszki.

    Switche w puszce ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-11-15 11:12:52
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > 300zl trzeba dac za skretke kat5e sznurki do bielizny
    > kraza na allegro po 70zl.

    Ale ja to wiem... ;)

    Chcialem tylko niesmialo zasugerowac, ze ulozenie kabli
    zazwyczaj kosztuje wielokrotnie wiecej od samego kabla.
    Zas samo okablowanie budynku robi sie zazwyczaj na
    lata, przewidujac w miare mozliwosci przyszle potrzeby.

    Z reszta - _ąćęłńóśżź (kurdesz...) ponizej dobrze prawi.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 13. Data: 2011-11-15 11:35:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" <n...@d...net> napisał w
    wiadomości news:j9tdbv$caj$1@news.onet.pl...

    > Nastepny przyglup ktory twierdzi ze przeciez siec mozna robic na sznurach
    > od bielizny !

    Zobacz, jak to patrząc w lustro, innych się widzi takimi samymi.
    ...czytaj powoli, może powoli rozumujesz?

    > Jakim ty qrwa mac miernikiem mierzyles baranie?

    Spytaj się, qrwa, kogoś w okolicy mądrego to Ci powie.
    ...albo wróć do szkoły, ... idź na elektrodę też Ci wyjaśnią.
    Masz spore braki.

    Artur(m)

  • 14. Data: 2011-11-15 11:41:43
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-15 12:35, Artur(m) pisze:

> [...]
    >
    > Spytaj się, qrwa, kogoś w okolicy mądrego to Ci powie.
    > ...albo wróć do szkoły, ... idź na elektrodę też Ci wyjaśnią.

    I nastepny przyglup !

  • 15. Data: 2011-11-15 11:51:37
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A teraz ciekawostka:
    > Zmierzyłem miernikiem opór na każdej z żył kabla made in china.

    Mało ciekawe. Lepiej podaj konkretne wartości, jakie zmierzyłeś. A opór
    jest najmniej znaczącym parametrem, bo takie kable powinno sie
    rozpatrywać jak falowody. I jeszcze jeden, może nie parametr, ale cecha
    kabli. Niezmienność parametrów przewodów w czasie. Jak stal pod miedzią
    zacznie rdzewieć, co się wtedy zacznie dziać?

  • 16. Data: 2011-11-15 11:54:39
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2011-11-15 11:10, Vituniu pisze:

    > Dobrze... a teraz policz oszczednosc na, powiedzmy, kartonie
    > kabla i porownaj z kosztami ulozenia tegoz pod tynkiem.

    Juz wyjaśniam.
    Układałem te kable sam, w punkcie centralnym schodzi sie 44 przewody
    Ethernet a sa 3 magistrale, jedn po 22 przewody, druga 12 przewodów a
    trzecia "pionowa" 10.
    Wszystkie przewody są zdublowane, a wykorzystywane sa nie tylko do
    Ethernetu, ale do telefonu, do sygnałów, do zbierania danych, odczytów i
    innych dupereli. Ethernet płynie w 5% tych przewodów.

  • 17. Data: 2011-11-15 11:55:21
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    > Dobrze... a teraz policz oszczednosc na, powiedzmy, kartonie
    > kabla i porownaj z kosztami ulozenia tegoz pod tynkiem.

    A, i koszt, za skrzynkę chińszczyzny 305m zapłaciłem 140zł a za madexa
    bym zapłacił jakieś 400zł.

  • 18. Data: 2011-11-15 12:04:50
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-15 12:55, Osadnik pisze:

    > A, i koszt, za skrzynkę chińszczyzny 305m zapłaciłem 140zł a za madexa
    > bym zapłacił jakieś 400zł.

    O qrwa ale oszczednosc ! I dziwic sie ze autostrady rozpadaja sie po 3
    latach jak takie spece z koziej dupy biora sie za to o czym nie maja
    pojecia.

  • 19. Data: 2011-11-15 12:13:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/11/2011 11:12, Vituniu wrote:

> [...]
    > lata, przewidujac w miare mozliwosci przyszle potrzeby.
    >
    > Z reszta - _ąćęłńóśżź (kurdesz...) ponizej dobrze prawi.

    Pomijam fakt, że myślący ludzie nie wmurowują kabli, tylko plastikową
    osłone w którą wpuszczają potem kabel. Tak, żeby w razie gdyby
    chińszczyzna z Allegro przestała jednak działać, nie kuć znów całej
    ściany za dwa lata. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2011-11-15 13:08:11
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 13:04:50 +0100, Jerzy Dombczak napisał(a):

    > O qrwa ale oszczednosc ! I dziwic sie ze autostrady rozpadaja sie po 3
    > latach jak takie spece z koziej dupy biora sie za to o czym nie maja
    > pojecia.

    google: Osadnik pl.pregierz :>
    --
    marcin